برگزاری محفل مجازی انس با قرآن و عترت در منطقه چهار

لونی: در ایام کرونا، شکل فعالیت های پرورشی عوض شده اما کم نشده است

تهران ( پانا )- مدیر آموزش و پرورش منطقه۴ در محفل مجازی انس با قرآن و عترت (علیهم السلام) که با مشارکت مرکز قرآنی بصیرت در بستر شبکه شاد برگزار شد بر تداوم فعالیت های پرورشی در شرایط کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لونی: در ایام کرونا، شکل فعالیت های پرورشی عوض شده اما کم نشده است

محفل مجازی انس با قرآن و عترت (علیهم السلام) با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و با مرکز قرآنی بصیرت، وابسته به اداره اوقاف و امور خیریه در بستر شبکه شاد برگزار شد.

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با تسلیت ایام شهادت ائمه الائمه(ع) حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) گفت: ایام سوگواری آل الله است و به لطف بانوی دو عالم در این محف نورانی هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری من حوائج یکساله ام را در ایام فاطمیه می گیرم؛ ان شاالله به لطف مادرانه او این بیماری رفع شود.

لونی گفت: در آستانه شهادت سردار پرافتخار اسلام قرار داریم. شهید سلیمانی، نماد مقاومت همه جهان است؛ شهید سلیمانی، یک مکتب است؛ یک اسوه است و با شهادتش رذالت آمریکا را نشان داد.

لونی ادامه داد: خیر مقدم خدمت دانش‌آموزان قرآن پژوه و خانواده های معظم ایشان، امروز خداوند بزرگ لطف کردند و روزی ما را شرکت در محفل انس با قرآن قرار داد باید از تلاش های مجموعه معاونت پرورشی منطقه، قدردانی کنم. حضور بیش از شش هزار نفری شرکت کنندگان در مسابقات آمار چشمگیر و دلگرم کننده ای است. امید که یکصد و سی هزار دانش آموز منطقه چهار قرآن پژوه شوند.

وی افزود: در ایام کرونا شکل فعالیت های پرورشی عوض شده اما کم نشده و از حضوری به مجازی تغییر یافته است در پایان از مساعدت همه دست اندرکاران و مدیریت مرکز قرآنی بصیرت تشکر می کنم و سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

همچنین علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک به دانش آموزان برگزیده و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، قرائت و حفظ قرآن کریم را لازم و عمل به دستورات قرآن را واجب قلمداد کرد.

فرحناز صالحی فرد کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه چهار با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) افزون توفیقات برگزیدگان را در تمام مراحل زندگی آرزو کرد.

گفتنی است در این مراسم و محفل نورانی محمد مهدی مشکان رتبه اول رشته قرائت قرآن کریم سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در سال ۹۷ از آموزشگاه نمونه دولتی ابوعلی سینا، امیرحسین لندرانی، از آموزشگاه شهروز بهزادی و محمد مهدی احمدی از آموزشگاه شاهد نورعلی رتبه دوم رشته قرائت قرآن کریم در مسابقات استانی آیاتی چند از کلام الله کریم را تلاوت کردند و در پایان از برگزیدگان با لوح تقدیر و هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار