معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان ملاردی در اولین جشنواره علمی پژوهشی دریا، مسیر پیشرفت

ملارد(پانا)- دو تن از دانش‌آموزان ملاردی در جشنواره دریا مسیر پیشرفت در گرایش‌ مقاله علمی پژوهشی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان ملاردی در اولین جشنواره علمی پژوهشی  دریا، مسیر پیشرفت

به گزارش پانا، الهه حیات‌‌بینی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه سوم کشوری دو دانش‌آموز این شهرستان در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش‌آموزی خبر داد.

حیات‌بینی در مورد این خبر تشریح کرد: دانش‌آموزان مرضیه منیری‌فر و راضیه دلدار زیارت از مدرسه شهدای اقتدار ملارد و با همکاری پژوهش‌سرای بوعلی سینا در این مسابقات شرکت کرده بودند و در گرایش مقاله‌نویسی علمی و پژوهشی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

الهه حیات‌بینی، کسب رتبه‌های برتر دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سرا را نشان از همت و تلاش همکاران فرهنگی، اولیاء و دانش‌آموزان دانست که با توجه به اوضاع کرونا و تعطیلی مدارس، دست از تلاش و فعالیت آموزشی و تحقیق برنداشته و از زحمات همکاران ساعی و دانش‌آموزان پرتلاش این شهرستان با توجه به کمبود امکانات و شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، تقدیر و تشکر کرد و خواستار تلاش مضاعف همکاران در زمینه پژوهش و تربیت دانش‌آموزانی با این خصلت مهم شد تا همگان شاهد شهرستانی با موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تر در زمینه‌های علمی باشند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار