پیکر دومین خدمه شناور خوارزم پیدا شد

تهران (پانا) - معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از پیدا شدن دومین پیکر شناور خوارزم و ادامه عملیات جست‌و‌جو و نجات برای پیدا شدن سایر خدمه از سوی همکاران دریایی داخلی و خارجی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پیکر دومین خدمه شناور خوارزم پیدا شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، اسماعیل مکی‌زاده، معاون دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان، درخصوص آخرین وضعیت عملیات جست‌و‌جو و نجات خدمه شناور خوارزم که چند روز پیش دچار حادثه شد، افزود: صبح امروز پیکر یکی دیگر از خدمه این شناور در عملیات جست‌و‌جو و نجات دریایی از آب گرفته شد.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز با توجه به پیدا شدن پیکر یکی از خدمه، خیلی زود عملیات احراز هویت این جسد با انجام مراحل قانونی شروع و در نهایت هویت این پیکر مشخص شد.

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: با توجه به مشارکت همه سازمان‌های دریایی همکار اعم از ندسا، نداجا و دریابانی همچنان عملیات جست‌و‌جو برای پیدا کردن ۵ خدمه دیگر ادامه دارد. خوشبختانه در این عملیات همکاری‌های خوبی توسط کشور‌های منطقه همچون گارد ساحلی عمان درخصوص کار جست‌و‌جو و نجات برای پیدا کردن سایر سرنشینان این شناور را شاهد بوده‌ایم.

گفتنی است؛ شناور لندینگرافت "خوارزم" روز ۵ دی ماه در در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک واژگون شد و از همان موقع تلاش برای نجات جان ۷ سرنشین این شناور توسط تیم‌های جستجو و نجات دریایی در منطقه آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار