جلسه ویدئو کنفرانس مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان و روسای ادارات دانش آموزی استان

پانا(گلستان)- جلسه ویدئو کنفرانس مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان و روسای ادارات دانش آموزی شهرستانها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان و روسای ادارات دانش آموزی استان

به گزارش پانا،این جلسه صبح امروز سه شنبه 9 دی ماه 99 در سالن فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش گلستان با محوریت بررسی و تبیین برنامه های آینده و ارزیابی و بررسی فعالیت های انجام شده در شهرستانها برگزار شد.
مریم سللطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن تسلیت دهه فاطمیه گفت:بسته تحولی سازمان دانش آموزی با عنوان هر دانش آموز یک نقش اجتماعی با توجه به سند تحول بنیادین و هم سو با بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده و فعالیت های پیشتازان و خبرنگاران پانا و مجلس دانش آموزی مورد بازنگری قرار گرفته و بسترهای لازم برای تقویت و توسعه نقش پذیری اجتماعی دانش آموزان فراهم شده است.

سلطانی ادامه داد:مهمترین گام انجام و اجرای این بسته در سطح استان شهرستان و به ویژه در مدارس است که امیدواریم با همت و تلاش و کوشش شما عزیزان این امر به نحو شایسته و موثری رقم بخورد تا بتواند دانش آموزان را به فردی خلاق در زمینه مهارتهای اجتماعی تبدیل کند.

تربیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان مهمترین ساحت تعلیم و تربیت و از مأموریت های اصلی سازمان دانش آموزی است و توانمندسازی دانش آموزان در مهارت های13گانه اجتماعی به بالا رفتن کیفیت زندگی و آمادگی آنان در برابر چالش ها و...منجر خواهد شد.
مدیر سازمان دانش آموزی گلستان گفت:با توجه به گروه های شهرستانی در شبکه شاد و فعالیت چشمگیر این گروه ها،انتظار میرود که فعالیت گروه های مدرسه ای در شبکه شاد نیز بیش از پیش پویا باشند .
مریم سلطانی در پایان ضمن تشکر از تلاش همکاران در شهرستانها در پویش های انجام شده گفت:پویش های برگزار شده در استان گلستان و در سطح شهرستانها با پویایی و فعالیت بی نظیری همراه بوده که در این خصوص بررسی و ارزیابی های شهرستانی انجام شده و نقاط قوت و ضعف به اطلاع شما اعلام میشود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار