مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

زنجان (پانا) - طی مراسمی با حضور معاون سواد آموزی اداره کل و دیگر مسئولین؛از زحمات زهرا سلیمانی مسئول امور بانوان اداره کل تقدیر و نرگس فروزنده به عنوان مسئول جدید امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان معرفی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، فرحناز فتحی معاون سواد آموزی اداره کل در این مراسم، بهره‌مندی از توان بالای زنان فرهنگی در سطوح اجرایی را لازمه توفیق دستگاه تعلیم و تربیت خواند و تصریح کرد: زنان و دختران امروز نقش بی بدیل در توسعه یک جامعه دارند لذا امور بانوان به عنوان محوری‌ترین نقش جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: حوزه امور بانوان علاوه بر اجرای برنامه‌های سازمانی باید بتواند انگیزه و امید برای جامعه دختران و بانوان برای ارتقا هویتشان فراهم آورد و زمانی میتوان موفق بود که چنین نگاهی حاکم باشد.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که با هم فکری همه بانوان اداره کل، همچنان شاهد درخشش دراین حوزه مهم باشیم و بتوانیم جایگاه آموزش و پرورش استان را ارتقا بخشیم.

در این مراسم زهرا سلیمانی کارشناس مسئول قبلی اداره کل ضمن تقدیر و تشکر و ارائه گزارش از طرح های اجرا شده در حوزه امور بانوان، برای مسئول جدید امور بانوان توفیق در این حوزه را خواستار شد و نرگس فروزنده نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر کل، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با مشورت و توکل بر خدا برنامه ها را پیش برده و قدم های مثبتی در این حوزه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار