توسعه ورزش‌های محله‌ای در اردبیل

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از توسعه ورزش‌های محله‌ای در اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه ورزش‌های محله‌ای در اردبیل

به گزارش شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه شورای عالی ورزش اردبیل گفت: توسعه رشته بدمینتون و نیز ایجاد زمین مینی فوتبال در محلات انجام شده است و در بحث تیم‌داری و اعزام به مسابقات و همچنین حمایت از تیم‌های محلات اقدامات و همکاری‌های لازم را در جهت رشد ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی خواهیم داشت.

او حمایت از ورزش محلات را عاملی مهم در کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانست و افزود: توجه به ورزش‌های تیمی و همگانی در محلات در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیز موثر خواهد بود.

شهردار اردبیل گفت: ترغیب و ترویج ورزش در بین آحاد مردم باید فرهنگ‌سازی شود تا گرایش آنها به ورزش برای تامین سلامتی و ایجاد نشاط و سرگرمی افزایش یابد.

لطف اللهیان بیان کرد: ورزش محلات یک سرگرمی نیست، بلکه باید بر مبنای استفاده از متخصصان تربیت‌بدنی آن را توسعه داد و نهادینه کرد تا زمینه افزایش نشاط و سلامت اجتماعی فراهم شود.

او با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پیاده‌روی و توسعه فعالیت‌های ورزشی همگانی افزود: افزایش فعالیت‌های ورزشی شهروندان می‌تواند علاوه بر تغییر سبک زندگی شهروندان راهی موثر برای مدیریت سلامت شهروندان نیز باشد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: احداث ۱۰ کیلومتر جاده تندرستی، ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری دور دریاچه شورابیل و احداث زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی از جمله پیاده راه‌ها در اردبیل نشان از اهتمام ویژه شهرداری در جهت توسعه سلامت شهروندان و توجه به ورزش‌های همگانی است.

لطف اللهیان با بیان اینکه امکانات ورزشی با هدف ایجاد سرگرمی و نشاط در منطقه نمونه گردشگری شورابیل توسعه می‌یابد افزود: ظرفیت تامین زیرساخت‌های ورزشی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل وجود دارد و برای تامین سلامتی مردم جامعه و نیز توسعه ورزش در این منطقه ورزش‌های ساحلی توسعه می‌یابد.

او گفت: ایجاد اسکله قایق‌رانی و نیز احداث زمین‌های ورزش ساحلی چون والیبال و فوتبال ساحلی، زمین اسکواش و زمین تیراندازی در منطقه نمونه گردشگری شورابیل در اولویت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار