نماینده ارومیه از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع شد

تهران (پانا) - نماینده مردم ارومیه در صحن علنی از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی مشروط به سفر وی به ارومیه و جبران خسارات قانع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ارومیه از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع شد

سیدسلمان ذاکر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی درباره روند حمایت از کشاورزان و عدم توجه به صادرات محصولات کشاورزی مشروط به سفر خاوازی به ارومیه و جبران خسارات قانع شد.

سیدسلمان ذاکر پس از توضیحات وزیر گفت: اگر آقای خاوازی به استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه سفری داشته باشند و از نزدیک مشکلات مربوط به محصول سیب و تخریب‌های صورت گرفته را مشاهده و نسبت به جبران آنها اقدام کند، از رأی‌گیری در خصوص این سوال صرف‌نظر می‌کنم.

محمدباقر قالیباف در ادامه گفت: با توجه به اظهارات آقای خاوازی حتماً سفری به ارومیه خواهند داشت و مشکلات را بررسی می‌کنند.

معین الدین سعیدی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در توضیح سوال سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه از وزیر جهاد کشاورزی گفت: سوال نماینده مبنی بر عدم توجه به قیمت‌های تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک مثل خرید سیب و ... وعدم حمایت از کشاورزان در خصوص آبیاری محصولات اعم از چاه کشاورزی و آلونک‌های "خانه باغ های کوچک "ساخته شده برای رونق تولید وعدم توجه به اموال دردست چندین ساله کشاورزان حتی با داشتن قولنامه و سند شش دانگ و تصرف منابع طبیعی و عدم توجه به صادرات میوجات مختلف از مرزها و توسعه صادرات مثل خراب شدن هزاران تن هندوانه در مرز و ترکیه است که در کمیسیون مطرح و بررسی شده است.

وی افزود: پس از استماع و عدم اقناع نماینده از پاسخ‌های وزیر کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داد و با استناد به بند سوم ماده (207) آیین‌نامه داخلی جهت اعلام وصول و بررسی به صحن ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار