با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان:

کلنگ احداث2 مدرسه خیر ساز با اعتبار۱۵ میلیارد تومان در جیرفت به زمین زده شد

کرمان(پانا) - طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و رئیس اتاق بازرگانی کرمان، کلنگ احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز ( پویش کرمان دانا) به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث2 مدرسه خیر ساز با اعتبار۱۵ میلیارد تومان در جیرفت به زمین زده شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز از آغاز عملیات ساخت ۱۰۹ کلاس درس در مناطق روستایی و شهری جیرفت توسط خیرین خبر داد و افزود: استانداردسازی کلاس های درس نقش موثری در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دارد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی استان در خرداد ماه سال جاری گفت: تاکنون عملیات احداث ۴۵۰ کلاس درس از این تعداد در استان بر اساس نیاز آغاز شده است.
اسکندری نسب با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت هر کشوری است از ایفای نقش مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی کرمان در جهت تجهیز و ساخت مدارس قدردانی و تشکر کرد.
بر پایه این گزارش، عملیات احداث دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه با زیر بنای هر کدام یک‌هزار و ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به همت اتاق بازرگانی کرمان در جیرفت به زمین زده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار