پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی ویژه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

زاهدان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی در فضای مجازی با موضوع «احساس تعلق به ایران اسلامی» ویژه این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش مردمی تولید محتوای فرهنگی ویژه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار کرد: محورهای موضوعی این پویش اشتراکات ملی و قومی، اشتراکات فرهنگی، پوشش، زبان میان اقوام ایرانی، مسوولیت‌پذیری فردی و اجتماعی، مشارکت‌های جمعی در پیشگیری و مقابله با کرونا، ایثار و شهادت،هشت سال دفاع مقدس، شهدا(شهید سردار سلیمانی، شهید میرحسینی، شهید سبیل اخلاقی، شهید خبرنگار محسن خزائی)، مدافعان سلامت، دفاع از مرز و مرزداری، مدافعان حرم، شهدای وطن اقتصاد فرهنگی،ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی، حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، صنایع فرهنگی، امکانات هنری، مبارزه با قاچاق کالا وارز است.

وی با اشاره به هشتگ‌های پویش افزود: با توجه به موضوع و هدف پویش، هشتگ‌های ایران ـ من و انسجام ـ ملی برای این پویش انتخاب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به بخش‌های جشنواره خاطرنشان کرد: جشنواره پویش در ۲ بخش عمومی و حرفه‌ای برگزار شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های تولید محتوا، بخش عمومی، بخش حرفه‌ای، عکس موبایلی، عکس نوشته، ویدئو (فیلم موبایلی)، نقاشی کودک و نوجوان، فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، نماهنگ، موشن‌گرافی، پویانمایی، عکس حرفه‌ای، پوستر و اینفوگرافی به صفحات پویش در اینستاگرام و یا روبیکا به آدرس @iran_eslami_puyesh ارسال کنند.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این پویش گفت: تولید محتوا در یکی از قالب‌های بخش عمومی یا حرفه‌ای، انتشار محتوا با هشتگ‌های «ایران من و انسجام ملی» حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مانند روبیکا، اینستاگرام و ثبت لینک محتوا و مشخصات فردی در سایت پویش از جمله شرایط حضور در این پویش است.

مسگرانی تصریح کرد: آثار صوتی و تصویری حداکثر ۲ دقیقه بوده و باید حداقل در یکی از شبکه‌های اجتماعی مانند روبیکا، اینستاگرام منتشر شده باشد.

وی کیفیت فنی، غنای محتوایی، میزان بازدیدکنندگان و دیدگاه آنان را از شاخص‌های ارزیابی آثار عنوان کرد و افزود: فقط شرکت‌کنندگان مقیم سیستان و بلوچستان در بخش داوری شرکت داده می‌شوند.

وی ادامه داد: آثار باید تالیفی بوده و تولیدات استان ترجیحا با زبان بلوچی و گویش سیستانی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار