تشریح برنامه‌های تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهردرشرایط کرونا

اسلامشهر (پانا) - بزرگترین نتیجه فعالیت مربیان تشکل پیشتازان، تربیت دانش‌آموزانی است که امروزه در جامعه به خدمت مشغول هستند و هر یک در محیط پیرامون خود تاثیرگذارترین فرد هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهردرشرایط کرونا

الهام حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در رابطه با برنامه‌های تشکل پیشتازان اظهار کرد: پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور با نظارت و راهبری مدرسان و مربیان توانمند و علاقه‌مند فعالیتهای درخشانی را انجام می‌دهند که در تربیت مدیران آینده جامعه از نقش بسزایی برخوردار است.

او افزود: بزرگترین نتیجه فعالیت مربیان تشکل پیشتازان، تربیت دانش‌آموزانی است که امروزه در جامعه به خدمت مشغول هستند و هر یک در محیط پیرامون خود تاثیرگذارترین فرد هستند.

او تربیت اجتماعی دانش‌آموزان را ماموریت اصلی سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: امروزه شاهد هنرنمایی مدرسان و مربیان و دانش‌آموزانی هستیم که در مناسبت‌های مختلف دینی و ملی و وقایع شیرین و تلخ جامعه به واقع پیشتاز دستگاه آموزش و پرورش و پیشتاز جامعه هستند و منش‌های تشکیلاتی را نه تنها در محدوده کلاس و ذهن بلکه در عرصه عمل تمرین می‌کنند.

حیدری تصریح کرد: شرایط به وجود آمده سال تحصیلی جاری و تعطیلی مدارس به دلیل حفظ سلامت دانش‌آموزان در برابر بیماری کرونا حضور و فعالیت تشکل‌های دانش‌آموزی در بستر فضای مجازی را بیشتر مشهود کرد و مربیان و مدرسان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز برنامه‌های تشکیلاتی و آموزش‌های خود را جهت استفاده دانش‌آموزان در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار می‌کنند هرچند هیچ آموزشی نمی‌تواند جای آموزش حضوری و ارتباط مربی و دانش‌آموز را بگیرد.

مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: در سامانه تشکل پیشتازان 14 هزار و نهصد و هشتاد و شش نفر حضور دارند و ما 29مدرسه تمام تشکیلاتی و 735 مربی داریم که با راه‌اندازی کانال پیشتازان اسلامشهر و عضویت 4474نفر در شرایط کرونایی توسط دونفر از مدرسان تشکل پیشتازان کشوری مهارت‌های تشکیلاتی آموزش داده می‌شود و همچنین دراین کانال انواع مسابقات و تولید محتواها را باتوجه به مناسبت‌های گوناگون را هم داریم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار