کشف استعدادهای ورزش‌های رزمی در دانش‌آموزان

تهران (پانا) - تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعدادهای ورزش‌های رزمی در دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، برای توسعه و گسترش ورزش کونگ فو و هنر های رزمی در بین دانش آموزان کشور و شناسایی و هدایت استعدادهای این رشته ورزشی، در نشستی مشترک بین روسا و دبیران فدراسیون کونگ فو و هنر های رزمی و فدراسیون ورزش دانش آموزی در روز دوشنبه هشتم دی ماه، تفاهم نامه همکاری مشترک دو فدراسیون به امضا رسید.

بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در این نشست بر همکاری با فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی وکمک به توسعه این رشته ورزشی در بین دانش آموزان با بوجود آمدن بستر و ساز و کار مناسب تاکید و ابراز امیدواری کرد فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی نیز بتواند از ظرفیت بوجود آمده و استعدادهای فراوانی که در بین دانش اموزان کشور است استفاده کند.

حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنر های رزمی نیز ضمن تشکر از وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی ازفرصت به وجود آمده ابراز خرسندی نمود و از فدراسیون ورزش دانش آموزی به عنوان ذخایر استعداد برای ورزش قهرمانی کشور یاد کرد.

وی خاطر نشان کرد که به یاری خدا فدراسیون کونگ فو و هنر های رزمی بر اجرای مفاد تفاهم نامه که مشتمل بر موضوعات استعدادیابی ورزشی، مسابقات و فعالیت ورزشی، نیروی انسانی، امکانات ورزشی، آموزش و پژوهش است مصمم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار