مدیرآموزش وپرورش شهرستان فاروج:

سوادآموزی یکی از مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی است

فاروج(پانا)- مدیرآموزش و پرورش شهرستان فاروج در پیامی به مناسبت 7 دی ماه، سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: سواد، کلید ورود به دنیای تازه و نوری برای درک جهان مالامال ازشگفتی و ناشناخته ها و جهت رسیدن به اهداف آرمانی و آشنایی با پیشرفت های دنیای مدرن است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی یکی از مقدس ترین آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش پانا، خلیل ذوقی با اشاره به اینکه سوادآموزی به توفیق فرمان حضرت امام خمینی (ره) به نهضتی فراگیر تبدیل شد، افزود: باید همه افراد خود را به انواع سواد، همچون سواد رسانه ای، ارتباطی، عاطفی، رایانه و ... مجهز نمایند، چرا که معنای سواد دیگر تنها به خواندن و نوشتن منحصر نمی شود بلکه به تعبیر دیگر سواد، استفاده از آموخته ها برای ارتباط موثر با جامعه و دنیای بیرون و به مدد آن تغییر در شیوه رفتار و سبک زندگی و اندیشه است.

وی در ادامه گفت: اینجانب این هفته را حضور جناب آقای قنبری، کارشناس مسئول سوادآموزی، همکاران حوزه سوادآموزی ، آموزش دهندگان، سوادآموزان، فرهنگیان گرامی و مردم شریف شهرستان فاروج تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش و همت همه تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت های چشمگیری در ریشه کنی بیسوادی باشیم . خبرنگار ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار