کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی:

تاثیر اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی کانون یاریگران زندگی برعزت نفس دانش‌آموزان

پیشوا (پانا)- اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی کانون یاریگران زندگی توسط مسئولین شهر، باعث افزایش عزت نفس دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تاثیر اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی کانون یاریگران زندگی برعزت نفس دانش‌آموزان

شورای کانون یاریگران زندگی شهرستان پیشوا با حضور سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش، مصطفی برجی، کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سایر اعضاء برگزار شد.

در این جلسه سعید تاجیک ضمن عرض خیر مقدم به اعضا گفت: کانون یاریگران زندگی از جمله طرح‌هایی است که اگر به درستی و با دقت پیگیری و اجرا شود می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه مصرف مواد مخدر تاثیر گذار باشد.

در ادامه مصطفی برجی، ضمن تشریح و تبیین اهداف کانون یاریگران زندگی، با اشاره بر لزوم همیاری همه مسئولین و نهادهای عضو کانون یاریگران زندگی گفت: دانش‌آموزان عضو کانون در جلسات خود که در شرایط حاضر به صورت مجازی برگزار می‌شود، با ترسیم درخت مشکلات، در پی ارائه راهکار برمی‌آیند و پیشنهادات خود را از طریق مدیر آموزشگاه به شورای کانون یاریگران منطقه منتقل می‌کنند.

کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: اگر شورای کانون بتواند مشکل آن مدرسه را حل کند و به دانش‌آموزان اطلاع داده شود که به خاطر پیگیری‌ها و ارائه طرح آنها، مشکل مدرسه حل شده، این مساله باعث افزایش عزت‌نفس و خودباوری دانش‌آموزان آن آموزشگاه خواهد شد.

در ادامه نمایندگان ادارات و نهادهای حاضر در جلسه بر همکاری همه جانبه در اجرای طرح کانون یاریگران زندگی تاکید کردند.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار