سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان:

جرائم عوارض آزادراهی خودروهای عمومی و ایثارگران بخشیده خواهد شد

بهارستان(پانا)- سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان از ارایه پیشنهاد بخشیده شدن جرائم عوارض آزادراهی خودروهای عمومی و ایثارگران خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جرائم عوارض آزادراهی خودروهای عمومی و ایثارگران بخشیده خواهد شد

تمهیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با توجه به مهاجرپذیر بودن این شهرستان و جمعیت بالایی که دارد، افراد سودجو و منفعت طلب با ساخت و سازهای غیرمجاز نه تنها نظم شهرها را از بین می برند بلکه موجبات بروز ناامنی از جمله افزایش سرقت و نزاع‌های خیابانی خواهند شد. جلوگیری از این تخلفات به تنهایی ممکن نیست و تمامی ادارات ملزم هستند تا با همکاری یکدیگر مانع این تخلفات در شهرستان شوند. این در حالیست که فرهنگ سازی نیز نقش قابل توجهی در کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز دارد.

وی درخصوص طرح استیضاح شهردار گلستان افزود: بی ثباتی در حوزه مدیریت شهری یک آسیب است و مشکلات زیادی را برای مردم و شهر ایجاد می‌کند که موجب توقف و آهسته شدن فعالیت‌ها به خصوص در حوزه عمرانی خواهد شد. از اعضا شورای شهر می‌خواهم که با انتخاب‌های کارشناسی شده و برنامه ریزی شده مانع بی ثباتی در شهر شوند و در عزل شهردار از چهارچوب قانون خارج نشوند تا از ایجاد حواشی و آسیب در شهر بدور باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان با اشاره به جریمه عوارض خودروها خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با مسئولین استانی داشته ایم، در گام اول مقرر شد که جریمه خودروهای عمومی و ایثارگران بخشیده شود که این موضوع مورد موافقت مسئولین نیز قرار گرفته است اما در حال حاضر این موضوع قطعیت نیافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار