تشریح برنامه‌های مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- 19در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - اعزام تیم‌های سیار نمونه‌گیری و انجام تست رپید تا پایان طرح شهید سلیمانی، کماکان در مناطق مختلف تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان در شهرستان اسلامشهرادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- 19در اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر، فاطمه تاجیک مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهردر رابطه با استمراربرنامه‌های مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله و خانواده محور (طرح شهید سلیمانی)، اظهار کرد: بهناز قره‌خانی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده یک جلسه مجازی را در پلتفرم اسکای روم با حضور ۵۲ مراقب سلامت و به‌ورز برگزارکرد و در خصوص برنامه شناسایی و رهگیری، تعاریف گروه‌های مختلف تماس‌یافتگان بر اساس میزان خطر و مدیریت شناسایی و رهگیری آنان صحبت کرد.

او بیان کرد: در این جلسه،در مورد اقدامات رهگیری افراد بیمار و در معرض تماس نزدیک با فرد مبتلا، اطلاع به تماس یافتگان، قرنطینه و جداسازی آنان و پیگیری علائم و نشانه‌ها مطالبی را به تفضیل تشریح شد.

تاجیک تصریح کرد: مقرر شد، با نظارت اعظم صدیقی، کارشناس مسئول واحد امور آزمایشگاه‌های شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر،واحد سیار نمونه‌گیری تست کرونا با استقرار در مناطق خاص و حاشیه شهرستان که دسترسی کمتری به دریافت خدمات بهداشتی درمانی دارند، افراد بیمار و مشکوک را شناسایی و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: اعزام تیم‌های سیار نمونه‌گیری و انجام تست رپید تا پایان طرح شهید سلیمانی، کماکان در مناطق مختلف تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان در شهرستان اسلامشهرادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار