مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی

ملارد(پانا)- از جمله اهداف جشنواره فرهنگی هنری علمدار می‌توان به گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور و صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس آموز اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه  جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره  شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی

به گزارش پانا، مدیر آموزش و پرورش ملارد از انتخاب این شهرستان به عنوان دبیرخانه استانی داوری آثار جشنواره فرهنگی هنری علمدار خبر داد.

طیب رضایی‌فر به پانا گفت: جمع‌آوری این آثار از ابتدای آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه به طول انجامید و داوری آثار در شش رشته و تعداد ۵۰۰۰ اثر انجام شد. همچنین داوری مراسم اختتامیه مناطق مختلف را هم ملارد انجام می‌دهد.

او در مورد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علمدار در شبکه شاد تشریح کرد: تاریخ اجرای اختتامیه یکشنبه ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ بوده و دانش‌آموزان برتر در هر رشته به اجرای اثر خود می‌پردازند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: با توجه به اهمیت این جشنواره، میهمانان ویژه از استان و شهرستان در اختتامیه آن حضور خواهند داشت و برنامه اختتامیه جشنواره فرهنگی علمدار بصورت زنده در کانال راهبران تربیتی ملارد پخش می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار