قدردانی از فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهر قدس

شهر قدس (پانا)- کسب رتبه اول در فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی شهرستان قدس حاصل تلاش صادقانه و خالصانه تمامی مدیران، معاونین و مربیان پرورشی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی از فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهر قدس

صادق محمدی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه تقدیر از کارشناسان حوزه پرورشی و تربیت بدنی بیان کرد: کسب رتبه برتر فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی شهرستان، نتیجه کار گروهی بین کارشناسان در تمامی حوزه‌های مربوطه، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی در مدارس است.

او افزود: تمامی دست‌آوردهایی که در این حوزه حاصل شده به خاطر وجود همکاران دلسوز و باانگیزه‌ای است که در مدارس فعالیت دارند و با تاثیرگزاری خود در آینده دانش‌آموزان نقش بسزایی ایفا می‌کنند. همچنین تمامی موفقیت‌های افراد در جامعه، حاصل دست‌رنج مربیان و معلمان است.

محمدی ادامه داد: جهان به سرعت در حال تغییر است و برای هماهنگی با این تغییرات باید بتوانیم خود را به‌سرعت با آن هماهنگ کنیم و این مهم در شروع سال تحصیلی با وجود شیوع بیماری کرونا پررنگ‌تر از هر زمان دیگری خود را نشان داد، ولی همکاران ما در آموزش و پرورش به خوبی از عهده این سازگاری برآمده‌اند.

سید یوسف موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی با قدردانی از تمامی همکاران عزیز، بزرگوار و دلسوز در این حوزه اظهار کرد: همیشه به خود می‌بالیم که در کنار شما عزیزان برای رسیدن به اهداف تربیتی و بالندگی فرزندان این مرز و بوم هستیم زیرا آموزش بدون پرورش می‌تواند یک نسل را تباه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار