افتخارآفرینی مخترع نوجوان بهارستانی در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

بهارستان یک(پانا)-تنها نماینده دانش‌آموزی ناحیه یک بهارستان، موفق به کسب رتبه برتردر جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی مخترع نوجوان بهارستانی  در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

قبادی مدیریت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پسرانه دانشمند شهید شهریاری از موفقیت دانش‌آموز علی فرحزادی، از آموزشگاه دکتر جعفر شهیدی در اولین مرحله جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی با ارائه دو طرح مبتکرانه و برگزیده در رشته‌های فیزیک، علوم فنی و مهندسی از میان ۸۰۰۰ طرح ارائه شده به دبیرخانه جشنواره در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ خبر داد.

علی فرحزادی دانش‌آموز خلاق و مبتکر متوسطه اول در مدت هشت سال ارتباط مستمر و فعال با کارشناسان و متخصصان پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پسرانه دانشمند شهید شهریاری توانست دو طرح مبتکرانه و هوشمندانه را طراحی و اجرا کند..

طرح‌های فوق، مراحل تست و ارزیابی خود را زیر نظر متخصصان هر رشته با موفقیت پشت سر گذاشته و مجوز حضور در جشنواره ملی خلاقیت، کارآفرینی و نوآوری را کسب کرده است.

درختی معاونت آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن عرض تبریک به فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه یک بهارستان، گفت: برگزاری این جشنواره که با هدف شناسایی، پرورش و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان و ارزش بخشیدن به دستاورد‌های علمی آنان که در محور‌های مختلف علوم پایه، فنی و مهندسی و فناوری، علوم پزشکی و محیط زیست، بانکداری هوشمند، مسئولیت‌های اجتماعی، علوم انسانی، آفرینش‌های هنری، علوم رایانه و تجسم خلاق بود، موجب ایجاد انگیزه و بسترمناسب و استفاده از ایده‌های ناب برای ایده‌های خلاقانه دانش آموزان شد و رشد و شکوفایی دانش‌آموزان کشور را چند برابر کرد.

نصیری کارشناس مسئول تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ضمن تبریک به تیم پشتیبانی طرح، مدیران پژوهش‌سرای شهید شهریاری و آموزشگاه دکتر جعفر شهیدی، از مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان درخواست کرد جهت شناسایی و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای نهفته دانش‌آموزان مستعد منطقه، همکاری تنگاتنگی با پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی داشته باشند و در پایان آرزوی موفقیت و درخشش روزافزون دانش‌آموزان شهرستان بهارستان را از درگاه خداوند متعال خواستار شدند.

شایان ذکر است هر دو این طرح‌ها دارای مشابه ایرانی یا خارجی نبوده و در حال طی مراحل ثبت اختراع خود است.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار