کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اردستان:

صدور ۳۵ ‌سند تک برگ مربوط به املاک آموزش و پرورش اردستان

اردستان(پانا)-کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اردستان از صدور ۳۵ ‌سند تک برگ مربوط به املاک آموزش و پرورش اردستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
صدور ۳۵ ‌سند تک برگ مربوط به املاک آموزش و پرورش اردستان

جلسه‌ مشترک املاک آموزش و پرورش اردستان، اداره ثبت اسناد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان با حضور فدایی ریاست محترم اداره‌ ثبت‌ اسناد اردستان، فتوحی ریاست محترم بنیاد مسکن‌ اردستان، خاکسار معاون پشتیبانی مدیریت، پاینده کارشناس امور حقوقی و ارزیابی عملکرد و رمضانپور کارشناس املاک و امین اموال‌ در محل اداره ثبت اردستان برگزار شد. در این جلسه پیرامون سرعت بخشی به امور مستندسازی املاک آموزش و پرورش اردستان با استفاده از قانون ساماندهی وتعیین تکلیف تبادل نظر شد.

کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش اردستان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۳۵سند تک برگ مربوط به املاک آموزش و پرورش اردستان صادر شده است.

محسن پاینده افزود: 68 فقره پرونده در این جلسه بررسی شد که از این تعداد 40 پرونده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان در راستای قانون ساماندهی و تعیین تکلیف جهت اقدام ارسال شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صدور اسناد در راستای دستورالعمل های وزارتی و تعامل با سازمان ثبت اسناد انجام شده و صدور اسناد با این تعداد و سرعت بی سابقه بوده است.

خبرنگار: علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار