وبینار شهید سردار سلیمانی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود 

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به برگزاری وبینار حاج قاسم سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت وی خبر داد پویش لبخند رضایت ناظر بر رفع نیازهای اساسی حوزه آموزش است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
وبینار شهید سردار سلیمانی به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان کشور، عباس مطهری در رابطه با برگزاری وبینار شهید سلیمانی گفت: در سفری که اواخر تابستان به استان آذربایجان شرقی داشتیم موضوع برگزاری وبینار شهید سردار سلیمانی به همت بسیج فرهنگیان استان آذربایجان شرقی مطرح شد. بر همین اساس قرار شد کار علمی در مورد شهید سلیمانی صورت بگیرد لذا در این وبینار از «دانشنامه جامع مکتب شهید سلیمانی» نیز رونمایی خواهد شد.

وی در خصوص شرکت‌کنندگان این وبینار افزود: علاوه بر مهمان‌های استانی، دوستانی از کشورهای منطقه در این وبینار شرکت می‌کنند. در وبینار شهید سردار سلیمانی سخنرانانی از کشورهای ترکیه و آذربایجان که با جبهه مقاومت همکاری دارند، شرکت خواهند کرد. همچنین دختر شهید سردار سلیمانی و تعدادی از فرماندهانی که با ایشان آشنایی داشتند، در این وبینار حضور دارند و سخنرانی می‌کنند. همچنین اعضایی از بسیج فرهنگیان استان‌ها به همراه هیئت‌های اندیشه‌ورز، در وبینار شهید سردار سلیمانی حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به اهداف برگزاری وبینار شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: پرداختن به ابعاد شخصیتی و زندگی جهادی شهید سلیمانی از منظر تعلیم و تربیت، یکی از اهداف برگزاری وبینار مذکور است.

مطهری با اشاره به ارتباط وبینار شهید سردار سلیمانی با پویش لبخند رضایت اظهار کرد: از طرف دیگر برگزاری این وبینار با محور دوم پویش لبخند رضایت که براساس ارتقاء پرورش در دوران کرونا است، ارتباط دارد. در حقیقت تبیین شخصیت شهید سلیمانی باعث تقویت بُعد پرورش می‌شود.

وی در واکنش به اینکه با توجه به رضایت بسیاری از معلم‌ها نسبت به برگزاری پویش لبخند رضایت، این پویش تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند؟ عنوان کرد: پویش لبخند رضایت تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد. این پویش شامل سه محور است. اولین محور مربوط به انعکاس مجاهدت‌های معلمان در دوران کرونا در افکار عمومی و تقدیر همگانی از معلم‌ها است. دومین محور در زمینه کمک به ارتقای امر پرورش در دوران کرونا مطرح است و محور سوم مربوط به جهاد آموزشی و برای آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل مجازی است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مورد بازخوردها و عکس‌العمل‌های صورت گرفته نسبت به چویش لبخند و رضایت خاطرنشان کرد: مهمترین بازخورد و عکس‌العملی که پویش لبخند و رضایت در جامعه فرهنگیان داشته، این است که افراد حاضر در جامعه آموزشی کشور به محض اطلاع از برگزاری چنین پویشی، نسبت به توجه بسیج فرهنگیان کشور به امر آموزش و پرورش ابراز خرسندی می‌کنند چراکه کمک مومنانه بسیج فرهنگیان تخصصی است و ناظر بر رفع نیازهای اساسی و ضروری حوزه تعلیم و تربیت است.

مطهری در پاسخ به پیشنهاد همسر شهید مجیری مبنی بر برگزاری دوره‌های اعتقادی برای معلمینی که هنوز وارد پروسه تدریس نشدند، یادآور شد: تقویت بنیادهای اعتقادی و تفکری معلم‌هایی که در مرحله دانشجویی هستند برعهده بسیج دانشجویی است اما برمبنای همکاری بسیج فرهنگیان و بسیج دانشجویی قرار بر این شد که این دانشجویان در دوران کرونا برای تحقق محورهای دوم و سوم پویش لبخند رضایت مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار