پس از ۲ سال توقف؛

مدارس وکیلی در نیشابور به 100 می رسد

نیشابور (پانا) -پس از 2 سال توقف، تفاهم نامه ساخت 19 مدرسه وکیلی در قطب شهید شوشتری توسط خیر نیک اندیش، عبدالرضا وکیلی و مدیر آموزش و پرورش نیشابور به امضاء رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس وکیلی در نیشابور به 100 می رسد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور پس از امضای این تفام نامه، این روز را یکی از روزهای درخشان و ماندگار نیشابور معرفی کرد و گفت: با لطف و عنایت نگین فیروزه ای و تابناک نیشابور، ساخت 19 مدرسه وکیلی به زودی آغاز و تعداد مدارس وکیلی در نیشابور به 100 خواهد رسید.

علیرضا کلیدری افزود: انجام کار خیر یک توفیق الهی است که در صفحه سرنوشت هر کسی نوشته نشده است و بسیار خرسندیم که مردی از جنس گذشت و ایثار را در کنار خود می بینیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز با اظهار خرسندی از این حرکت بزرگ، ادامه داد: در این تفاهم‌نامه، ساخت مدارس وکیلی 81 تا 99 به امضاء رسید که هشت آموزشگاه در مناطق قطب شهید شوشتری و 11 آموزشگاه نیز در نیشابور ساخته می شود.

محمدولی ایروانی افزود: بزرگترین پروژه مربوط به وکیلی 99 است که به نام هنرستان 15 کلاسه لادن وکیلی با دو هزار و 400 متر زیربنا در شهرک فیروزه ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: 19 پروژه وکیلی با 4 هزار متر زیربنا، 40 کلاس درس با صرف اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال در مدت 6 ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

ساخت مجتمع آموزشی وکیلی 100 نیز در محل مجموعه هنرستان کشاورزی آغاز شده است که این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های خیر ساز استان و کشور به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار