تبیین مفاهیم حکمت‌ها و سخنان ارزشمند حضرت علی(ع) جهت نوجوانان در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر با همکاری بنیاد غدیر و بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) شهرستان اسلامشهر، جشنواره فرهنگی و هنری سُعدا را برای نوجوانان در شبکه شاد برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
تبیین مفاهیم حکمت‌ها و سخنان ارزشمند حضرت علی(ع) جهت نوجوانان در اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا در رابطه با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری سُعدا اظهار کرد: با هدف توجه به نهضت جهانی نهج‌البلاغه خوانی و تبیین مفاهیم حکمت‌ها و سخنان ارزشمند مولای متقیان حضرت علی(ع) جهت نوجوانان این برنامه را از روز اول دی لغایت اول اسفند 99 اجرا خواهد شد.

او در ادامه افزود: در این جشنواره نوجوانان ما با محتوای مسابقات که برگرفته از 480حکمت نهج البلاغه است و در شبکه شاد بارگذاری شده، در چهار بخش آزمون تستی نهج‌البلاغه خوانی، مسابقه نویسندگی در قالب شعر، داستان، فیلمنامه، معما، مسابقه تولید محتوا در قالب فیلم، انیمیشن، کلیپ، پاورپوینت و بخش هنری شامل خوشنویسی و طراحی در ارتباط با نهج‌البلاغه به رقابت و خلق اثر خواهند پرداخت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: پس از پایان مسابقات آثار داوری و به نفرات برتر در روز میلاد با سعادت امام علی(ع) جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار