بهنام محمودی در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد

چگونه رئیس صنف چلوکبابی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال انتخاب رئیس صنف چلوکبابی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان را موضوعی زیر نظر سرمربی تیم ملی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
چگونه رئیس صنف چلوکبابی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان شد

بهنام محمودی در گفت‌وگو با پانا، درباره انتخاب رئیس صنف چلوکبابی استان قزوین به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: من شناخت چندانی از رضا عسگری ندارم اما فکر می‌کنم او با مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان هماهنگ است و به همین خاطر از سوی سرمربی تیم به فدراسیون معرفی شده است و در نهایت باید با فدراسیون هم هماهنگ باشد.

وی ادامه داد: سرپرست و سرمربی تیم‌های ملی باید براساس یک هدف با یکدیگر پیش بروند و به احتمال زیاد این موضوع را آرمات در او دیده که چنین پیشنهادی داده است، مهم این است که سرپرست به خوبی یک تیم را مدیریت کند و بتواند هدفمند جلو برود، در نهایت امیدوارم که هم سرمربی و هم سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان موفق باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود از خانواده والیبال کسی این مسئولیت را بر عهده می‌گرفت،اظهار کرد: سرمربی تیم فرد مورد نظر خود را به فدراسیون معرفی می‌کند و در نهایت این فدراسیون است که تصمیم نهایی را می‌گیرد، من نظر شخصی‌ام این است که ما باید برای والیبال کادر سازی کنیم و از خانواده والیبال افرادی را برای امور تخصصی انتخاب کنیم.

محمودی تأکید کرد: برای سرپرستی این تیم گزینه‌های زیادی وجود داشت که همگی از خانواده والیبال و پیشکسوتان این رشته ورزشی هستند و با توجه به شناختی که از روحیه بازیکنان والیبال دارند به خوبی می‌تواند از پس امور بربیایند، اما همانطور که گفتم تصمیم‌گیرنده فدراسیون است و طبق پیشنهاد سرمربی آن‌ها تصمیم می‌گیرند ولی بهتر است به آینده توجه کنیم و از همین حالا در همه امور نیروی‌هایی که از خانواده این رشته هستند به کار بگیریم. پیشکسوتان والیبال به خوبی می‌توانند امور را بر عهده بگیرند.

ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران همچنین در مورد انتخاب دستیاران ایرانی آلکنو سرمربی جدید تیم ملی گفت: چند مربی از سوی فدراسیون به عنوان دستیاران ایرانی معرفی شدند اما من ندیدم هنوز انتخابی صورت بگیرد، به نظرم باید هر چه سریع‌تر این کار انجام شود، چرا که تا المپیک زمان زیادی باقی نمانده و آلکنو هم فروردین به ایران می‌آید و از همین حالا دستیاران ایرانی او باید با این سرمربی ارتباط داشته باشند چون وقت زیادی باقی نمانده و ما عملاً زمان نداریم.

وی در پایان گفت: این یک واقعیت است که بعد از المپیک خیلی از ستاره‌های والیبال ایران خداحافظی می‌کنند و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در کمیته فنی و هیات رئیسه مربی برای تیم ملی انتخاب کنیم که در سال آخر حضور ستاره‌ها در ایران بتوانند بهترین نتیجه را در المپیک رقم بزنند، خدا را شکر همه امور به خوبی پیش رفت و در نهایت آلکنو که یک مربی کاملاً حرفه‌ای و با رزومه‌ای است، انتخاب شد. برای انتخاب دستیاران او هم فدراسیون باید زودتر تصمیم بگیرد تا بتوانند با او ارتباط برقرار کنند و برخی نکات را به اطلاع این سرمربی برسانند، پس نیاز است که هر چه سریع‌تر معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار