صعود تیم هندبال رعد پدافند ملارد به مرحله نهایی لیگ یک باشگاه ‌های کشور

ملارد(پانا)- تیم‌ رعد پدافند ملارد توانست با ۴ برد و یک تساوی با کسب ۹ امتیاز، جواز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
صعود تیم هندبال رعد پدافند ملارد به مرحله نهایی لیگ یک باشگاه ‌های کشور

احمد باهمت، رئیس جدید هیئت هندبال ملارد و سرپرست تیم رعد پدافند درباره این مسابقات گفت: در آخرین روز از این رقابت‌ها که بصورت تشریفاتی برگزار شد، تیم هندبال لارستان میزبان این رقابت‌ها به مصاف تیم رعد پدافند ملارد رفت که این بازی با نتیجه مساوی ۲۴ بر۲۴ به پایان رسید و نماینده هیئت هندبال ملارد توانست با ۴ برد متوالی و کسب ۹ امتیاز به مرحله بعدی مسابقات هندبال مردان کشور در لیگ دسته یک صعود کند.

او افزود: این موفقیت ارزشمند با همیاری و همدلی مسئولین بویژه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد، تحقق پیدا کرد و ان شالله بتوانیم با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر فنی تیم بویژه سرمربی تیم، بدیع زاده مدیر فنی و همت بازیکنان شاهد حضور پرقدرت در مرحله نهایی و سربلندی نام ملارد در کشور باشیم.

گفتنی است رقابت‌های هندبال مردان لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در رده سنی بزرگسالان در گروه ج، از روز بیست و هشتم آذرماه ۹۹ به میزبانی شهر لار و به صورت دوره‌ای برگزار شد و ۲۴ تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور حضور داشتند که در گروه ج این مسابقه‌ها تیم رعد با تیم‌های میناب هرمزگان، خرم آباد، دانشگاه آزاد خاتم یزد، آروین مهر شهرکرد و تیم هندبال لارستان هم گروه بودند.

مرحله دوم این رقابت ها در نیمه دوم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود ، از ۸ تیم راه یافته به مرحله نهایی ۳ تیم اول جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۰ را دریافت خواهند کرد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار