بازدید نماینده مردم زنجان وطارم درمجلس ازکارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان

زنجان (پانا) - حجت‌الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع کارکنان، از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم زنجان وطارم درمجلس  ازکارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان

به گزارش روابط عمومی ادراه کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان، در حین بازدید از کارگاه‌های آموزشی مراکز گفت: یکی ازعلل بیکاری جوانان فقدان مهارت است و باید برتربیت نیروی انسانی مطابق با نیاز بازارکار برنامه ریزی هدفمند کرد تا اشتغال جوانان وکاهش نرخ بیکاری محقق شود.

وی عنوان کرد: جمع کثیری از بیکاران جویای کار ما فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و فقدان مهارت یکی از عوامل بیکاری فارغ التحصیلان است.

باقری به رسالت خطیر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ارائه آموزش‌های مهارتی برای کارجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و با تاکید بر ظرفیت بالای استان در بخش کشاورزی، خواستار اجرای دوره‌های آموزشی منجر به اشتغال در استان شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن حمایت از آموزش‌های مهارتی گفت : برپایی نمایشگاه دستاوردهای آموزشی کارآموزان و مهارت آموختگان، راه اندازی بازارچه صنایع دستی و تولیدی، بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی مهارت آموختگان، استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی و ... می‌تواند نقش موثری درراستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جهت کاهش میزان بیکاری و افزایش نرخ بهره‌وری در این استان داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار