تحویل لباس گرم به مددجویان توسط بهزیستی ملارد

ملارد(پانا)- در ادامه اجرای طرح ایران همدل و با توجه به آغاز فصل زمستان تعدادی بسته شامل لباسهای گرم ویژه افراد دارای پرونده در حوزه امور اجتماعی توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تحویل لباس گرم به مددجویان توسط بهزیستی ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم ضمن تقدیر از همراهی خیرین گفت: اقدامات بسیاری در راستای اجرای طرحی همایش همدلی در این شهرستان با همت معاونت مشارکتهای مردمی صورت گرفته که می‌توان از توزیع سبدکالا، پوشاک، لوازم‌التحریر، وسایل گرمایشی، جهیزیه و... نام برد.

او افزود: به همین منظور تعداد ٧٠ بسته شامل کاپشن و دیگر پوشاک مناسب فصل سرما نیز توسط معاونت مشارکتهای مردمی و خیرین تهیه شده است.

الهام میرزاعلیخان معاون مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام شماره تماس ٦٥١٠٩٤٩٢ معاونت مشارکتهای مردمی این اداره جهت راهنمایی مردم و خیرین گفت: با توجه به مشکلات به بوجود آمده برای اکثر افراد و بویژه مددجویان تحت پوشش با توجه به شیوع بیماری کرونا در تلاش هستیم که با تهیه بسته‌های غذایی، پوشاک و یا هرگونه اقدامی بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این افراد را رفع کنیم.

گفتنی است، خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۷۴۰۳۴۵۴۱۸۵۵۴۶۷ به نام مشارکتهای مردمی بهزیستی واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار