پیکر ۱۲ کوهنورد مفقود شده پیدا شد + اسامی

تهران (پانا) - فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت از پایان عملیات جست و جو در ارتفاعات تهران خبر داد و گفت در مجموع پیکر ۱۲ کوهنورد پیدا شد که هویت همگی آنها هم مشخص است.

کد مطلب: ۱۱۵۰۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیکر ۱۲ کوهنورد مفقود شده پیدا شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد مقدسی اظهار کرد: از روز گذشته مأموران یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت به همراه سایر دستگاه های امدادی برای پیدا کردن کوهنوردانی که بر اساس اعلام خانواده‌هایشان از روز ریزش بهمن مفقود شده بودند به مجموعه توچال و دیگر ارتفاعات شمالی تهران مراجعه کردند.

وی افزود: همانطور که روز قبل اعلام کردیم، محل دو نفر از کوهنوردان که بنا بر اظهارات خانواده‌هایشان در موقعیت دارآباد مفقود شده بودند، پیدا شد اما با توجه به تاریک شدن و سردی بیش از حد هوا عملیات جستجو به امروز موکول شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت گفت: امروز مأموران یگان پلیس کوهستان برای پیدایش اجساد به دارآباد رفتند و پیکر دو کوهنورد دیگر را پیدا کردند که البته هویت آنها مشخص است.

وی گفت: اسامی این دو کوهنورد که با همدیگر نسبت فامیلی هم دارند (پسرعمو) افسل ثابت قدم فرزند پرویز متولد ۶۲ و مهدی ثابت قدم فرزند تراب متولد ۷۴ است.

سرهنگ مقدسی خاطرنشان کرد: در ارتفاعات کلکچال یک کوهنورد دیگر هم پیدا شد که نام او اسماعیل جلیله وند است . با این احتساب تعداد فوتی‌ها به 12 نفر می‌رسد.

وی در پایان گفت: در مجموع اسامی اجسادی که تحویل یگان پلیس گردیده به شرح ذیل است:

محمد محمدی فرزند حسین

هادی بهادری

یحیی انصاری فرزند جواد

اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز

کوروش کاشفیان فرزند احمد

اصغر کنعانی فرزند احمد

امیرهوشنگ سرآبادی

علیرضا قاضی زاهدی

افسل ثابت قدم فرزند پرویز متولد ۶۹

مهدی ثابت قدم فرزند تراب متولد ۷۴

اسماعیل جلیله وند

سید مصطفی فاطمی شغل دندان پزشک

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: عملیات جست و جو به پایان رسید و اجساد افرادی که بنا به اظهارات خانواده ها و دوستانشان در بهمن گرفتار شده بودند، پیدا شدند اما عملیات انتقال دو جسد کشف شده در ارتفاعات دارآباد به پایین ارتفاعات هنوز ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار