شیخی: برگزاری محافل انس با قرآن کریم موجب تعمیق تفکر وانس نسل جوان با قرآن است

تهران (پانا) - مراسم محفل انس با قرآن کریم منطقه 8 با رعایت پروتکل های بهداشتی و همزمان به صورت لایو در شبکه شاد در مسجد النبی نارمک، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شیخی: برگزاری محافل انس با قرآن کریم موجب تعمیق تفکر وانس نسل جوان با قرآن است

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، به همت اداره قرآن، نماز و عترت (ع) اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و با اجرای معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8، مراسم محفل انس مجازی قرآن کریم که مصادف بود با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یوم الله نهم دی (روز بصیرت و ولایت)، و همچنین سالگرد شهادت جانگداز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده، روز یکشنبه هفتم دی ماه با حضور نعیمی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز شهر تهران و شیخی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 در مسجد النبی (ص) نارمک برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط قاری ممتاز مصطفی صفری،شروع شد، علی و فاطمه عباسی حافظان کل قرآن کریم از دانش آموزان منطقه 8 حضور داشتند.

در این محفل شیخی اظهار داشت: هدف از برگزاری محافل انس با قرآن کریم تعمیق تفکر، تدبر و انس نسل جوان با قرآن و آموزه­های قرآنی و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان عزیز با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود: این محافل مجالی است برای ادامه مسیر نورانی شهدا و آرمان های بلند آنان که جان عزیز خود را در آن راه فدا کردند و امید است نسل نوجوان و جوان کشور اسلامی در زندگی خود از سیره و رفتار و گفتار شهدا سرمشق بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار