طرح ملی نوآموزان پیش دبستانی در نیشابور گسترش می یابد

نیشابور(پانا)- جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی رایگان با حضور اعضای کمیته در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح ملی نوآموزان پیش دبستانی در نیشابور گسترش می یابد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش از تولیدات محتوایی انجام شده در این زمینه تقدیر کرد و گفت: گاهی به ناچار می بایست از روش هایی استفاده کنیم که فاکتور کیفیت را تحت الشعاع خود قرار می دهد اما باید تلاش کنیم که کمیت در کنار کیفیت حفظ و ضمانت اجرایی لازم ایجاد شود.

علیرضا کلیدری با تاکید بر استفاده از ظرفیت های درون دستگاهی و برون دستگاهی نسبت به پوشش حداکثری و آموزش و پرورش نوآموزان افزود: باید تلاش کنیم بهترین حالت ممکن با کیفیت حداکثری برای شهرمان رقم بخورد و در یک اقدام عملی این تلاش ها به نفع دانش آموزان ختم شود.

وی ادامه داد: از روش های ترکیبی و متنوع یادگیری، استقبال خوبی صورت گرفته است و در این شرایط سخت و خاص، مدیران نیز باید بیش از پیش پای کار بوده تا به اهداف تبیین شده دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به استفاده از شبکه شاد به منظور استمرار و تکمیل برنامه های آموزشی خاطر نشان کرد: در این طرح برای نیشابور 10 پایگاه مرکزی تعیین شده است که ثبت سناد نوآموزان در این پایگاه ها انجام می شود و جذب حداکثری نوآموزان، ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی و یادگیری پیش نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان با توجه به شرایط موجود از اهداف مهم این طرح به شمار می رود.

تشکیل کارگروه، فعال کردن شبکه شاد، سیاست گذاری و هماهنگی جهت اجرای طرح، اطلاع رسانی لازم، تولید محتوای لازم، شناسایی نوآموزان و مدیریت و هدایت فعالیت های آموزشی و پرورشی از جمله فعالیت های انجام شده در این شهرستان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار