رشد 8 برابری اعتبارات ملی نوسازی مدارس البرز

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ضمن حضور در اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز و بررسی مشکلات و مسائل حوزه منابع انسانی و پشتیبانی از چند پروژه در دست ساخت این استان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد 8 برابری اعتبارات ملی نوسازی مدارس البرز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، علی شهری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی به همراه علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان از واحدهای مختلف اداره کل نوسازی مدارس استان البرز بازدید و با کارکنان این اداره کل دیدار کرد.

علی شهری سپس در جلسه شورای معاونین که با حضور مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران اداره کل نوسازی مدارس استان البرز اظهار داشت: این بازدید فرصت مغتنمی جهت شناخت و بررسی بیشتر مسائل و مشکلات واحدهای استانی و همکاران پرتلاش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اقدامات صورت گرفته در استان البرز را نشان دهنده عملکرد خوب و رضایت بخش کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ارزیابی کرد و اظهار داشت: وظیفه و شأن حضور ما و مجموعه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در خانواده بزرگ و به‌هم پیوسته سازمان در واقع حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های شما عزیزان که در خط مقدم جهاد مقدس مدرسه‌سازی هستید است.

شهری با بیان اینکه تمام برنامه‌های سازمان در جهت تامین فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای آینده سازان این کشور است، از نقش ارزشمند خیرین مدرسه ساز تقدیر کرد و تکریم خیرین را در هر موقعیت و مناسبتی ضروری برشمرد.

وی شرایط استان البرز را به دلایلی از جمله تراکم و رشد فزاینده جمعیت حساس ارزیابی کرد و گفت: استان های تهران و البرز وضعیت منحصر به فردی دارند که نیازمند توجه و هم‌افزایی بیشتر تمام دستگاه های استانی در حل معضلات فضاهای آموزشی است.

علی مناهی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نیز در این جلسه با تاکید بر نقش پراهمیت کارکنان در توسعه و تعالی اهداف سازمانی توجه به مباحث این حوزه بر اساس مدل علمی منابع انسانی در دانش مدیریت امروزی را با مشخصه های علمی در زمینه آموزش، مدیریت فرآیندها، انگیزش کارکنان و... بیان کرد.

رشد 8 برابری اعتبارات ملی نوسازی مدارس استان البرز

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در این جلسه با ارائه گزارشی جامع از وضعیت فضاهای آموزشی استان به تشریح اقدامات صورت گرفته پرداخت.

دلاوریان عنوان داشت: استان البرز درابتدا با سه چالش بزرگ کمبود اعتبارات، کمبود شدید نیروی انسانی ، محدودیت شرکت های پیمانکاری برای اجرای پروژه ها روبرو بود که برای حل این مسائل با توجه به پیگیری ها و مساعدت دکتر رخشانی مهر اعتبارات ملی به هشت برابرافزایش پیدا کرد و امسال نیز امیدوار به افزایش ده درصدی هستیم تا مشکلات اعتباری اجرای پروژه ها برطرف شود.

وی ادامه داد؛ چالش دوم نیز تا حدودی با جذب نیروهای مامور از دیگر استان ها و برون سپاری کارها حل شده است، با این حال امیدواریم در تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تامین نیروی انسانی حمایت های بیشتری صورت گیرد، و چالش سوم نیز از طریق مناقصات عمومی و دعوت پیمانکار از دیگر استان‌ها و ایجاد فضای رقابتی با کنترل قیمت ها مرتفع و ساماندهی شده است.

دلاوریان به رشد 40 درصدی تعهدات خیرین استان در سال‌جاری تا سقف ۱۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد و از زحمات و حمایت های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان که همواره در کنار نوسازی مدارس تلاش مضاعفی در جهت رفع مشکلات آموزشی استان داشته اند، قدردانی کرد.

در پایان از پروژه‌های حیات طیبه، شهید آریایی و شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار