تقدیر از مدال آوران منطقه 3

تهران (پانا) - ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3، طی مراسمی از نفرات برتر المپیاد علمی کشوربه خاطر همت و تلاش آنان در کسب رتبه های برتر تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدال آوران منطقه 3

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، از دانش آموزان برتر المپیادهای علمی کشور با حضور پری سیما سادات ماجدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3، زمانی، معاون آموزش متوسطه، اسکندری، کارشناس مسئول دوره دوم متوسطه، اولیا دانش آموزان و مدیران دبیرستان فرزانگان 3 و دبیرستان غیردولتی شهید دانش در دفتر مدیر منطقه تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه ماجدی ضمن خیرمقدم حضور نفرات برتر المپیاد علمی کشور و اولیا آنان اظهار داشت: از همت و تلاش شما مدال آوران و حمایت و پشتیبانی اولیا محترمتان و مدیران و همکاران که توانستید رتبه های برتر را بخود اختصاص دهید تبریک عرض می کنم و برایتان آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه زمانی از تلاش مدیران و سخت کوشی دانش آموزان خصوصا در شرایط موجود قدردانی و تشکر کرد.
گفتنی است رامان عباسی از دبیرستان غیردولتی شهید دانش در رشته ادبی مدال طلا را به خود اختصاص داد، وی در حال حاضر در رشته هنر ادامه تحصیل میدهد، مهیار سوری از دبیرستان غیردولتی شهید دانش در رشته شیمی مدال برنز را کسب نمود و در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران مشغول تحصیل است و فاطمه بحرینی زارج از دبیرستان فرزانگان 3 در رشته زیست شناسی مدال برنز را کسب نمود که در حال حاضر در رشته پزشکی دانشگاه تهران تحصیل می کند.

شایان ذکر است این جلسه به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت محدود برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار