همه شهر‌های استان اردبیل به جز سه شهرستان در وضعیت زرد هستند

اردبیل (پانا) - رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل اعلام کرد در حال حاضر جز سه شهرستان اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر بقیه شهرستان‌ها به وضعیت زرد رسیده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
همه شهر‌های استان اردبیل به جز سه شهرستان در وضعیت زرد هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اردبیل ، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان گفت: در حال حاضر جز سه شهرستان اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر بقیه شهرستان‌ها به وضعیت زرد رسیده‌اند اما این در حالی است که این وضعیت شکننده بوده و مستلزم رعایت و همکاری همه‌جانبه هم‌استانی‌ها است.

او با اشاره به این که دیدن داغدار شدن خانواده‌ها سخت و رنج‌آور است افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم فوتی‌های استان اردبیل را به صفر برسانیم که البته خوشبختانه در سایه تلاش‌ها و همکاری و نیز اجرای موفق طرح شهید سلیمانی تعداد فوتی‌ها در این استان تک‌رقمی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: انتظار ما از هم‌استانی‌ها این است که برای قطع زنجیره انتقال ویروس دورهمی‌ها و تجمعات را کنار بگذارند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند تا با اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی بتوانیم وضعیت استان اردبیل را متعادل‌سازی کنیم.

حبیب‌زاده تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک باید در بین هم‌استانی‌ها جدی گرفته شود و مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این زمینه موفق عمل کرده و در کاهش شیوع کرونا همکاری‌های لازم را داشته باشند که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

او اظهار کرد: با توجه به این که اکثر تخت‌های بیمارستان در اشغال بیماران کرونایی استان است به همین منظور انتظار می‌رود در این زمینه با همکاری و مشارکت همه‌جانبه بتوانیم هر چه سریع‌تر در راستای کاهش این بیماری و مبتلایان به این بیماری نیز اقدامات اساسی انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار