‏‎ طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران» ارائه شد

‏‎ تهران (پانا) - طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل های عابر پیاده شهر تهران» با پیشنهاد علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران ارائه شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
‏‎ طرح  «الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران» ارائه شد

طرح یادشده روز یکشنبه در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورا به پیشنهاد علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و با امضای ۹ تن از اعضای شورای شهر تهران به هیات رئیسه شورای شهر تقدیم شد.

‏‎این طرح را علی اعطا، حسن خلیل آبادی، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، محمد جواد حق‌شناس، محمد سالاری، محمد علیخانی، زهرا نژادبهرام و بهاره آروین امضا کرده اند.

‏‎بر اساس این گزارش، در دلایل فوریت این طرح عنوان شده ‏‎توجه به نگرانی های شهروندان درباره مخاطرات موجود در پل‌های عابر پیاده که به دلیل نصب تابلوهای تبلیغاتی برای آنها و نبود دید و منظر کافی از فضای خیابان به درون و پل‌ها به وجود آمده و همچنین ناامن بودن این پل ها به واسطه عدم روشنایی کافی و ناکارآمد بودن ضوابط ملاک عمل این طرح به شورای شهر مطرح شده است‌.

‏‎بر اساس ماده واحده طرح پیشنهادی، در این طرح شهرداری تهران مکلف است در راستای عبور ایمن شهروندان پیاده از پل‌های هوایی شهر تهران نسبت به ارائه لایحه عبوری ایمن شهروندان از پل‌های عابرپیاده شهر تهران از طریق اصلاح ضوابط فنی نصب تابلوهای تبلیغاتی به مدت دو ماه از تاریخ تصویب این طرح اقدام کند.

‏‎تامین دید و منظر کامل از تمامی جهات و زوایای خیابان و پیاده رو به درون پل عابر پیاده، تامین روشنایی کامل در هنگام شب بر روی عرشه پل و نیز پلکان دو سمت آن و تأمین زیبایی بصری از نظر تناسب و طراحی سازه و اتصالات تابلوهای تبلیغاتی به پل عابر پیاده به عنوان رویکردهای طرح در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار