ایجاد 245 طرح اشتغالزایی از طریق راهبران شغلی در زنجان

زنجان (پانا) -طرح راهبران شغلی یکی از طرح‌های جدید اشتغال به شمار می‌رود که در آن‌یک راهبر در مرکز قرار می‌گیرد و مددجویان به‌صورت زنجیره‌ای به‌منظور تأمین مواد اولیه، تولید و فروش و بازاریابی محصولات به راهبر متصل می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 245 طرح اشتغالزایی از طریق راهبران شغلی در زنجان

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر همکاری 58 راهبر شغلی با کمیته امداد استان زنجان تصویب شده است که در زمینه های قالی بافی، کشاورزی، دامپروری، تولید پوشاک، تولید کفش، صنایع دستی و زنبورداری آماده ارائه خدمات به جامعه هدف هستند.
وی بااشاره به اینکه راهبران شغلی تجربیات خود را به صورت تجمیعی در اختیار مددجویان زیرمجموعه قرار داده و مددجویان را در زمینه شغلی خود آموزش می‌دهند، افزود: در طرح راهبران شغلی واسطه‌ها حذف می‌شوند و محصولات و تولیدات مددجویان با کمک راهبران بازاریابی و در بازار عرضه می‌شود و محصولات تولیدی در طرح راهبران شغلی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است.
صفری به تعداد افراد اشتغال بکار از طریق کار یابی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 148نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق کاریابی به شرکت ها و کارفرمایان معرفی و جذب کار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار