امتحانات پایان ترم دی ماه دانش‌آموزان شهرستان جهرم غیرحضوری برگزار می‌شود

جهرم (پانا) - رئیس آموزش و پرورش شهرستان جهرم در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول خبر داد امتحانات دی ماه تمامی مدارس به صورت غیر حضوری است و در مدارس بزرگسالان و امتحانات نهایی آزمون به صورت حضوری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات پایان ترم دی ماه دانش‌آموزان شهرستان جهرم غیرحضوری برگزار می‌شود

مهدی نیک‌فر در رابطه با مجازی شدن امتحانات افزود: تمامی مدارس ملزم به تشکیل یک کمیته سنجش و پشتیبانی برای وجود مشکلات اینترنت و فضای مجازی هستند؛ تا تمامی دانش‌آموزان بتوانند با آن کمیته برای رفع مشکل بوجود آمده ارتباط برقرار کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جهرم در خصوص کیفیت سوالات و همچنین نوع ارزیابی گفت: شورای مدارس بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد تا حق دانش‌آموزی به دلیل برگزاری امتحانات به صورت مجازی ضایع نشود و سعی خواهیم کرد بهترین نوع ارزیابی و امتحان را داشته باشیم.

او ادامه داد: فاصله زمانی معینی برای امتحانات باید توسط هر مدرسه رعایت شود تا دانش‌آموزان فرصت مطالعه برای امتحان پیش رو را داشته باشند.

نیک فر افزود: ظرفیت برنامه شاد برای برگزاری آزمون‌های دی ماه توسعه داده شده است و همچنین ظرفیت جدیدی تا دو هفته آینده آماده شده و به اپلیکیشن شاد اضافه خواهد شد تا دقت و نظارت بیشتری در برگزاری آزمون‌ها انجام پذیرد.

اما مدارس می‌توانند با داشتن برنامه‌ریزی از دیگر ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی نیز استفاده لازم را ببرند.

به گفته نیک فر در سال تحصیلی ۱٣٩٩-۱۴۰۰ نزدیک به ۱۰۰ خانواده به علت نگرانی بیماری کووید ۱٩ و همچنین بحث آموزش، فرزند خود را به مدرسه نفرستادند؛ اما اکنون در صورت تمایل این خانواده‌ها یک فرصت ساز و کار مناسبی برای به تحصیل برگرداندن این دانش‌آموزان فراهم شده است.

خبرنگار: فاطمه گرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار