اعرافی خبر داد

حضور طلابیون با مدرک رسمی دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از حضور طلابیون با مدرک رسمی دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش خبر داد که در واحدی در استان قم درحال تحصیل هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور طلابیون با مدرک رسمی دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش

حجت الاسلام علیرضا اعرافی در حاشیه پانزدهمین نشست «گفتگوی هفته» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه می‌دانیم آموزش و پرورش یک نهاد بخشی نیست بلکه نهادی فرابخشی است که تمام جامعه و نهادها باید در تعامل و هم افزایی با آن باشند این برنامه گامی در جهت تثبیت این همگرایی است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه وظیفه خود می‌دانند در خدمت معلمان و دانش‌آموزان باشند افزود: حوزه‌ها باید پاسخگوی نیازها باشند در یک دهه گذشته ستاد همکاری بین ما و آموزش و پرورش شکل گرفته که ارتقا پیدا کرده و در سال‌های اخیر این ارتباط به شکل یک برنامه 5 ساله با 40 محور درآمده است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بیان کرد: از خدمات و تلاش‌های آموزش و پرورش تشکر می‌کنم به ویژه از تمام معلمان در ایام کرونا کرونا که تلاش بسیار کرده اند. کرونا سختی‌های زیادی را به وجود آورد و برای نظام تعلیم و تربیت مشکلات زیادی پیدا شد لذا تلاش همکاران در آموزرش و پرورش برای به حداقل رساندن آسیب‌ها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام اعرافی افزود: طرح امین حضور سنجیده و با آمادگی قبلی و هماهنگی کامل طلاب برادر و خواهر جوان در مدارس برای تبیین مسایل دینی و معارف اسلامی است که اکنون از بین 100 هزار مدرسه حدود 3 هزار مدرسه مشمول این طرح هستند در طرح روشنا نیز دوستان فعالیت دارند همچنین فعالیتی مشترک بین ما و آموزش و پرورش در قالب دانشگاه فرهنگیان وجود دارد که واحدی در قم فعال شده و جمعی از طلابیون در حال تحصیل هستند و با مدرک رسمی دانشگاه در آموزش و پرورش حضور می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار