وعده وزیر ارتباطات به مردم سیستان و بلوچستان محقق شد

زاهدان (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که چندی پیش در برنامه زنده اینستاگرامی خود اعلام کرده بود برای اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان به شبکه مخابرات و اینترنت 10 روز در این استان مستقر خواهد شد، در زاهدان حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
وعده وزیر ارتباطات به مردم سیستان و بلوچستان محقق شد

محمد جواد آذری جهرمی در مراسم غبارروبی از مزار شهدای زاهدان از سفر ۱۰ روزه خود به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:‌ با تقسیم‌بندی این استان به سه منطقه سیستان، بلوچستان و نوار ساحلی تیم‌های عملیاتی مستقر می‌شوند تا ۲۷ درصد روستاهای باقی‌مانده بالای ۲۰ خانوار که البته پوشش دادن آنها کاری دشوار است، به شکه ملی اطلاعات بپیوندند.

وی افزود:‌ مناطق باقی‌مانده به اندازه کل مناطق پوشش داده شده، با دشواری در اجرا مواجه است و در کنار آنها بخش بزرگی از روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ خانوار نیز از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در برنامه زنده اینستاگرامی خود وضعیت ارتباطات و اینترنت روستاهای سیستان و بلوچستان و برنامه‌های ویژه دولت برای پیشرفت ارتباطات در این استان را تشریح کرد.

آذری جهرمی گفت: تصمیم گرفته‌ام برای اینکه اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان که پروژه بزرگی است روی ریل بیفتد و کار خوب پیش برود از شنبه هفته آینده (ششم دی‌ماه) به مدت ۱۰ روز در استان مستقر شوم.

وی ادامه‌داد:‌پس از بازگشت نیز یکی از معاونان وزراتخانه به‌طور دایم تا اتمام پروژه در استان مستقر خواهد بود.

آذری جهرمی ابراز امیدواری کرد: با یک برنامه عملیاتی بتوان کاری کرد که تا پایان اردیبهشت‌ماه کل محرومیت در حوزه ارتباطی استان سیستان و بلوچستان از بین برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار