نماینده مدیران کانون های فرهنگی تربیتی قطب شهید مدرس ‏

کانون خط مقدم دفاع ازفعالیت وحیثیت فرهنگی و هنری دانش آموزان است

کاشمر(پانا)-نماینده مدیران کانون های فرهنگی تربیتی قطب شهید مدرس در جلسه مجازی ‏مدیران گفت: امروز ما به عنوان مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی در واقع خط مقدم دفاع ‏از حیثیت فرهنگی و هنری دانش آموزان هستیم.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کانون خط مقدم دفاع ازفعالیت وحیثیت فرهنگی و هنری دانش آموزان است

عباسعلی شهابیان نماینده مدیران کانون های قطب شهید مدرس خراسان رضوی ومدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان کاشمرضمن قدردانی از حضور بهزاد آزاد کارشناس ارودو ها و کانونهای خراسان رضوی و تشکر از اعتماد مدیران کانونها به وی گفت: امیدوارم که بتوانیم با همکاری و همفکری در این ایام که ویروس کرونا موجب مشکلات بسیاری در مسائل آموزشی و پرورشی شده در حد توان خود گرهی از مشکلات را باز نماییم.

وی افزود: امروزه اگر چه با خلاقیت علمای تکنولوژی وهمت معلمان سخت کوش مسایل آموزشی دانش آموزان تا حدودی بهبود یافته اما روز به روز آسیب های ناشی از کمبود های اجتماعی و مسئولیت های سازمانی بیشتر خود را نشان می دهند.

مدیر کانون لقمان ادامه داد: امروز ما به عنوان مدیران کانون های فرهنگی و تربیتی در واقع خط مقدم دفاع از حیثیت فرهنگی و هنری دانش آموزان هستیم واگرچه مربیان و معاونین پرورشی و بسیاری از معلمانی که دغدغه سلامت روانی دانش آموزان را دارند حداکثر تلاش خود را به عمل می آورند تا با برگزاری مسابقات وخلاقیت و هنر دانش آموزان رشد کند اما می دانیم که این کار جای برنامه های متمرکز و کانونی را نمی گیرد.

نماینده قطب شهید مدرس اظهار کرد: وظیفه ماست که با رعایت پروتکل های بهداشتی و امنیتی چراغ کانون ها را روشن نگه داشته و اجازه ندهیم پایگاه فرهنگ وهنر و پاتوق فعالیت دانش آموزان با اهمال کاری به فراموشی سپرده شود وما ان شاءالله با درک صحیح موقعیتی که قرار داریم شرمنده و مدیون نسل های آینده نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار