مدیر منطقه ۹ آموزش و پرورش در جلسه شورای قرآن اظهار کرد:

انس با قرآن می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند

تهران(پانا)- علی اکبر محسنی نسب، مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 در جلسه شورای قرآن و عترت با بیان اینکه درس ها و آموزه های دینی و قرآنی نقش بسزائی در تربیت اسلامی دانش آموزان دارد، بر آموزش های قرآنی در خانه و مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند

با حضور علی اکبر محسنی نسب مدیر منطقه ۹ آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و کارشناس قرآن و عترت جلسه شورای قرآن، عترت و نماز در محل اتاق شورا برگزار شد.

مدیر منطقه با حضور در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز که صبح یکشنبه 99/10/07 برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان گفت: در برهه ای که آسیب های اجتماعی پیش از هر زمان دیگری پیش روی دانش آموزان است، ضرورت انس با قرآن و پیروی از فرهنگ غنی قرآنی در میان مردم و بخصوص دانش آموزان بیش از پیش احساس می شود. لذا انس و پیوند دانش آموزان با قرآن می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.
مدیر منطقه و رئیس شورای قرآن، عترت و نماز با تشکر از زحمات مدیران مدارس در پیشبرد اهداف قرآنی، مدیران مدارس را پیشتازان ترویج فرهنگ غنی و اصیل قرآنی در مدارس دانست که می توانند با حسن تدبیر خود بیشترین تاثیر را در جذب دانش آموزان به مسیر پرسعادت و آرامش قرآن داشته باشند.
سید محمدمهدی جدائی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۹ نیز طی سخنانی کوتاه با استناد به آیه شریفه ی " ان احسنتم احسنتم لانفسکم"، فعالیت در حوزه ی قرآن و نماز را صدقه ی جاریه ای دانست که ثمره این این فعالیت در زندگی فردی انسان بروز خواهد یافت.
معاون پرورشی و تربیت بدنی با بیان اینکه فعالیت های قرآنی فرصت مغتمی برای تربیت دینی دانش آموزان است که خداوند پیش روی ما نهاده و می بایست شاکر و قدران این موهبت باشیم، افزود: اگر برنامه های قرآنی با عشق و علاقه ی ذاتی انجام شود، مفیدتر و موثر تر خواهد بود. لذا در امور قرآنی نباید منتظر برنامه هوی تکلیفی بود.
در حاشیه این جلسه توسط مدیر منطقه از مدیران مدارس شاهد راه زینب(س)، قلم چی، فردوسی و هاجر۱ بعنوان مدیران برتر طرح آستان ملکوت تقدیر بعمل آمد.
گفنتی است در طرح آستان ملکوت نمازخانه های برتر مدارس با معیارهائی همچون زیباسازی نمازخانه، جذب دانش آموزان به نماز جماعت، برگزاری نماز جماعت اول وقت و تجهیز نمازخانه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار