آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر برگزار شد

زنجان (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با حضور مسئولین شهرستانی و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان به نقل از آموزش و پرورش شهرستان ابهر، آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با حضور معاون اجتماعی سیاسی فرماندار، معاون سوادآموزی و رییس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان،در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن تبریک این انتصاب و تشکر از زحمات عباس عزیزخانی خاطرنشان کرد: باید همواره زحمات و اقدامات صورت گرفته را ارج نهاد و همت و تلاش همگانی را برای توسعه و پیشرفت حوزه تعلیم و تربیت به کار گرفت.

فرحناز فتحی معاون سواد آموزی استان ضمن تبریک جهت انتصاب محمدحسین شریفی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و قدردانی از زحمات عباس عزیزخانی گفت: پست ها و عناوین مدیریتی امانت الهی هستند و بر حسب نیاز جامعه و شرایط به افراد سپرده میشود و امیدواریم بتوانیم این امانت الهی را به درستی و با صحت و سلامت به فرد دیگری بسپاریم.

محمدی رییس اداره حراست اداره کل ضمن تبریک انتصاب محمدحسین شریفی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و تقدیر از زحمات عباس عزیزخانی اظهار داشت: اعتلای سطح تعلیم و تربیت هدف اصلی مجموعه آموزش و پرورش است و و امیدوار هستیم تا با بهره گیری از خرد جمعی با رویکرد تعامل و ارتباط، شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون آموزش و پرورش باشیم.

در ادامه محمدحسین شریفی مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: عناوین مدیریتی همواره عرصه آزمایش است و از خداوند متعال خواستارم که نیرو و قوتی عطا فرماید که در راستای تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش با توجه به اسناد بالادستی موفق باشیم.

وی نیروی انسانی را عظیم ترین و ارزشمندترین سرمایه کشور عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم شرایط مساعد و مناسبی را برای نیروی انسانی فراهم کنیم قطعا شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

در پایان عزیزخانی ضمن تبریک به مدیرجدید آموزش و پرورش ابهر و آرزوی موفقیت و توفیق برای مجموعه آموزش و پرورش و ارائه گزارش مختصر از عملکرد در حوزه های مختلف اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا با هر عنوان و موقعیتی در کنار مجموعه آموزش و پرورش باشیم و تلاش کنیم تا شاهد اتفاقات مثبت در این حوزه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار