سوادآموزی خراسان جنوبی، پیشگام توسعه آموزش های پژوهش محور در کشور

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد حوزه سواد آموزی خراسان جنوبی در تولید محتوای آموزش الکترونیک و توسعه آموزش های پژوهش محور و مهارت محور در کشور سرآمد و پیشگام است.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سوادآموزی خراسان جنوبی، پیشگام توسعه آموزش های پژوهش محور در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبح امروز در دیدار با پرسنل و معاون سواد آموزی این اداره کل که به مناسبت سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی برگزار شد، از تدوین طرح و برنامه جامعه گسترش آموزش های پژوهش محور در حوزه سوادآموزی خبر داد.

وی با بیان این که این طرح در سال جاری برای اولین بار در کشور در خراسان جنوبی انجام شد، تصریح کرد: طرح جامع آموزش های پژوهش محور در حوزه سواد آموزی؛ با مشارکت کارشناسان مجرب این حوزه به منظور بسط در سراسر کشور در دست تهیه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ از سوادآموزی به عنوان موتور محرک توسعه استان یاد کرد و ادامه داد: در واقع سواد موتور محرکه پایداری فراگیری برای توسعه خراسان جنوبی است.

دبیر شورای پشتیبانی سواد آموزی خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که سواد ابزار اصلی توسعه همه جانبه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، حقوق شهروندی، جهش علمی و صیانت از منابع است، اظهار کرد: سه اصل محبت، متانت و ملاحظه مهم ترین اصول در مدیریت سواد آموزان است که چنانچه بهتر به آن پرداخته شود؛ در جذب، نگه داشت و هدایت سواد آموزان به سطوح عالی موفق تر خواهیم بود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: در زمینه اهمیت، قدر و منزلت دانش و سواد در کتاب آسمانی ما نکات بسیار آموزنده‌ای وجود دارد و در قرآن خداوند به قلم سوگند خورده است تا جایی که قلم علما افضل بر خون شهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار