انتقاد محسن هاشمی به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از اقدام صورت گرفته در خیابان استاد شجریان گفت کسانی‌که دغدغه ارزشها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات غیرقانونی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب، تنها به تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان دست می‌زنند

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد محسن هاشمی به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان

محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح اظهار کرد: فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر الهی، عیسی مسیح را به همه موحدین جهان، بویژه شهروندان مسیحی و ارمنی تهران از طرف اعضای شورای شهر تبریک می گوییم ودر سال جدید میلادی برای آنان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم. عیسی بن مریم(ع)، از برجسته ترین پیامبران خداوند است، اگر به سایر پیامبران الهی معجزه از سوی خداوند اعطا می شد، عیسی مسیح خود معجزه بود وبالاترین معجزات در جهان یعنی زنده کردن مردگان که از قدرتهای اختصاصی و انحصاری خداوند است به این پیامبر اولوالعزم اعطا گردید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: مهمترین پیام مسیح برای انسان، گشودن آغوش مهربانی، مدارا و نیکی پرودگار جهان است تا انسانها نیز روابط خود بر اساس همین معیار بنا کنند و متاسفانه امروز جهان کمتر شاهد این شیوه برخورد از سوی قدرتهایی است که خویش را پیرو مسیح و مسیحیت می دانند. همچنین حادثه بهمن در کوهستان شمال تهران و درگذشت تعدادی از شهروندان تهرانی و مفقود شدن و آسیب دیدن شماری دیگر از ورزشکاران و اهالی منطقه، بار دیگر حساسیت ولزوم هشدار درباره سوانح طبیعی را نشان داد.

وی افزود: فقدان مدیریت متمرکز و سیستم اطلاع رسانی در بحران‌ها و سوانح طبیعی خطری جدی برای تهران است که می تواند ده‌ها و صدها برابر این تلفات، در وقایع پیش رو به شهروندان آسیب برساند که نیاز به تجمیع و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در مدیریت یکپارچه شهری وجود دارد.

هاشمی با اشاره به اقدام صورت گرفته در تعویض نام خیابان استاد شجریان گفت: همچنین لازم است نسبت به اقدام خودسرانه گروهی از شهروندان در مخدوش کردن تابلوی نام استاد شجریان، تذکر داده شود. متاسفانه این اقدام با استفاده از پوشش نام شهدا انجام شد که خوشبختانه خانواده شهید فخری زاده، با اطلاع رسانی مناسب، نارضایتی خود را از اینگونه اقدامات اعلام کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: کسانی‌که دغدغه ارزشها و زنده بودن نام شهدا را دارند، باید متوجه باشند که با اینگونه اقدامات غیرقانونی و ایجاد دوقطبی‌های کاذب، تنها به تخریب ارزشها و نام و یاد شهدا در افکار عمومی به‌ویژه نسل جوان دست می‌زنند و انتظار ما از دستگاه‌های مسئول جهت جلوگیری از حاکم شدن هرج و مرج و شکسته شدن حریم قانون این است که تدابیر لازم را بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار