برگزاری انتخابات مجازی کانون‌های همیار سلامت جسم و روان

تهران (پانا) - معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری انتخابات مجازی کانون‌های همیار سلامت جسم و روان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجازی کانون‌های همیار سلامت جسم و روان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه کانون های دانشجویی همیاران بهداشت و سلامت جسم و روان، یک بازوی مشورتی و اجرایی با رویکرد نهضت داوطلبی است افزود: این کانون به منظور جلب مشارکت و یاری دانشجومعلمان و با هدف ارائه خدمات مستمر، فراگیر و اجتماع محور زیر نظر مرکز مشاوره و آموزش های اجتماعی تشکیل و فعالیت می‌کند.

پرویز انصاری راد خاطر نشان کرد: این معاونت هر ساله اقدام به برگزاری انتخابات شورای مرکزی کانون ها جهت انجام فعالیت ها در سال جاری می نماید که امسال، این انتخابات بر خلاف سال های گذشته و به خاطر شرایط امروز کشور در خصوص بیماری کرونا، به صورت مجازی و از طریق سامانه یادگیری اکترونیکی به صورت برخط، طبق جدول زمانبندی شده از 4 لغایت 14 دی ماه ۱۳۹۹در سراسر پردیس ها و مراکز کشور در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 82 کانون در سراسر کشور راه اندازی شده و در زمینه مشاوره، بهداشت و سلامت مشغول فعالیت می باشد. وی افزود: براساس پیش بینی های صورت گرفته، با یاری خداوند متعال و مشارکت حداکثری دانشجو معلمان با انتخابات جاری، شاهد راه اندازی و تأسیس این کانون در سراسر کشور خواهیم شد.

انصاری راد ادامه داد: همکاری دانشجو معلمان در سال های گذشته در قالب های همیار مشاور، ناظرین بهداشت و سلامت، سفیران سلامت و رابطین بهداشت قابل توجه بوده است که با شیوع ویروس کرونا و با انجام فعالیت های متنوع نظیر: شرکت در مسابقات کرونایی و پیوستن به پویش های دانشجویی همگام با سایر دانشجویان کشور، نقش همیاران سلامت را بیش از پیش برجسته کرده است.

معاون دانشجویی بیان کرد: حضور پرشور دانشجومعلمان، حفظ فضای شاد و امیدبخش بین آن ها و برگزاری برنامه های پیشگیرانه و کاهش آسیب های اجتماعی با توجه به نوع نیاز و میزان نیاز دانشجومعلمان در راستای اهداف یاد شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که به صورت خاص در نظر داریم کانون مزبور را به عنوان یکی ازتشکل دانشجویی موثر در دانشگاه فعال نگه داشته و نقش عمده ای را به دانشجومعلمان محول کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار