امام جمعه شهرستان شیروان:

دهه بصیرت نماد حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است

شیروان(پانا)- حجت الاسلام حسین تکمیلی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه بصیرت و میثاق با ولایت که با محوریت گرامی داشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید گفت: مومن باید بصیرت داشته باشد وگرنه مقابل امام زمان خودش می ایستد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه بصیرت نماد حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی انقلاب اسلامی است

به گزارش پانا، وی با گرامی داشت دهه بصیرت، اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده افزود: نفوذ انقلاب اسلامی و گفتمان انقلاب در مرزهای ما نهفته نماند بلکه به کشورهای منطقه و دنیا گسترش پیدا کرد و محور مقاومتی که شهید سلیمانی در راه آن به شهادت رسید همان امتداد انقلاب اسلامی است و همچنین آمریکا نیز هیمنه خودش را از دست داده و روز به روز در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی با شکست مواجه شده است.

تکمیلی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد و سمبل مقاومت است گفت: شهید سلیمانی نماد ثروت، قدرت و نماد ملی هستند و باید ایشان را بهتر بشناسیم و بهتر بشناسانیم و هر چه یاد و نام این عزیز را بزرگ بداریم خدمتی بزرگ به اصل انقلاب کرده ایم و امروز انقلاب اسلامی با چنین قهرمانانی شناخته می شود و الحمدلله رویش ها و پویش های بسیار خوبی در بین نسل جوان و مردم آغاز شده است و می طلبد که ما هم شناخت این شهید بزرگوار را تسهیل کنیم و برای سالگرد شهادت سلیمانی جوشش و تقاضای ملی می طلبد و باید با قدرت بیشتری برنامه‌ریزی داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان شیروان با اشاره به اینکه بصیرت دهی برای ما بسیار مهم است گفت: مردم بودند که در بسیاری از صحنه های انقلاب اسلامی حاضر شدند و ما باید لحظه به لحظه بصیرت خود را افزایش بدهیم و افزایش بصیرت نیز با شناخت افراد نیست بلکه با شناخت را ه است.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این جلسه با گرامی داشت دهه بصیرت و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده گفت: همه مردم کشور با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ماتم زده شدند.

امین رضا مرآتی با بیان اینکه ترور یک موضوع کوری در ادبیات دنیاست افزود: به شهادت رساندن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یک رسوایی تاریخی و بزرگ برای آمریکا بود و رسماً نیز این ترور و رسوایی را به عهده گرفت.

وی گفت: ان شاءالله به کمک ظرفیت‌های شهرستان و تقویت، یکپارچگی و انسجام همه گروه‌های سیاسی و افراد، در این دهه، انسجام خود را به نمایش بگذاریم که می‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

مرآتی در ادامه اظهار کرد: همه برنامه ها همراه تبلیغات شهری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور و تحت کنترل کارشناسان بهداشت و درمان انجام خواهد گرفت تا یک دهه به یاد ماندنی در حمایت از نظام و کیان اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام مهدی تقوی رئیس حوزه علمیه آیت الله حکیم شهرستان شیروان نیز، سخنرانی اساتید، خوانش وصیت نامه شهید سلیمانی، روایتگری جهت نوجوانان، رسیدگی به محرومین در قالب انجام قربانی به صورت اشتراکی با همکاری چهار مسجد، همکاری در نصب پوستر و بنر و پیشنهاد راه اندازی کاروان خودرویی در سطح شهرستان همراه با آذین کردن خودروها با تصویر شهید و انجام مداحی را از برنامه های این دهه اعلام نمود.

شاهرخ شاهرخی شهردار شیروان نیز، سیاه پوش نمودن سطح شهر، اطلاع رسانی عمومی، برگزاری مسابقه بهترین جمله برای سردار شهید سلیمانی، چاپ و انتشار وصیت نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه های فرهنگی و هنری، پخش صدای سردار دلها، نگاه ویژه به خیابان شهید سردار سلیمانی، راه اندازی کمپین های مجازی جمع آوری امضا برای مقام معظم رهبری جهت گرفتن انتقام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و طراحی المان های ویژه را از جمله برنامه های دهه بصیرت و گرامی داشت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان نمود.

عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان نیز با بیان روزشمار دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی ماه و اعلام راه‌اندازی پویش های مربوط در فضای مجازی و نصب بیلبورد مقاومت و برگزاری جشنواره های مختلف

و نصب تصویر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ورودی ادارات گفت: ستادهای شهرستانی و همه پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری مراسم را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله های اجتماعی مدیریت خواهد نمود.

ابراهیم عباسپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز از برگزاری مسابقه شعر مقاومت و ارسال آثار توسط هنرمندان تا هفدهم دی ماه خبر داد و گفت: نتایج این مسابقه در روز هجدهم دی ماه اعلام خواهد شد.

محمد محمدزاده قانعی رئیس شورای هیئات مذهبی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان نیز گفت: همه دستگاه های اجرایی به مدت ۱۰ روز در دهه بصیرت پای کار خواهد بود و در ورودی و خروجی شهر نیز مزین به تصویر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهد شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار