نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

همه ما سرباز ولایت و ولی فقیه نیز سرباز امام زمان(عج) است

بجنورد(پانا)- حجت الاسلام حاج شیخ رضا نوری در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان شیروان با ایشان که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد گفت: ان شاء الله همه ما بتوانیم از دهه بصیرت به نحو احسن استفاده کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همه ما سرباز ولایت و ولی فقیه نیز سرباز امام زمان(عج) است

به گزارش پانا، وی با گرامیداشت هفته بصیرت از نهم تا نوزدهم دی ماه، اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده افزود: ۱۸ دی ماه سالروز زدن موشک توسط ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا است، یک روزی که کسی جرات نمی کرد به طرف آمریکایی‌ها حتی تیری شلیک کند و امروز ایران آن قدر قدرتمند شده است که دیگر کسی جرأت نمی کند مقابلش بایستد که این نشان از تقویت جبهه مقاومت است.

نوری در ادامه اظهار کرد: آمریکا در حالی خودش را مدافع حقوق بشر می داند که با راه اندازی 6 جنگ در خاورمیانه باعث کشته شدن حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آدم بی گناه شد و الان نیز روز به روز به افول خود نزدیک تر می شود و ان شاءالله امیدواریم که یک روزی مثل شوروی سابق از بین برود و آتش افروزی هایش در منطقه و کل دنیا به پایان برسد.

امام جمعه شهرستان بجنورد گفت: بعضی موقعیت ها، موقعیت های خوبی برای بهره وری و بهره برداری در مسائل فرهنگی و بصیرتی با بسیج عموم مردم برای حضور در صجنه های نظام مثل محرم است، همانگونه که با محرم، دین مردم تقویت می‌شود و با محرم عزت، استقلال و بزرگی می آید، با محرم نیز کسانی مثل شهید سلیمانی، شهید فخری زاده، جوان سیزده ساله و سرداران شهیدی که در استان خودمان داشتیم تربیت می شوند.

نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در کل کشور و استان افزود: آسیب های اجتماعی در برخی جاها کم و در برخی جاها زیاد است و این جزو دغدغه ها و چالش هاست که می‌شود با ظرفیت‌هایی که در استان است آن ها را رفع کرد و ظرفیت دوم وحدت و همگرایی بین همه نیروهاست که با هماهنگی می شود خیلی از کارها را انجام داد و اگر همه ما از همه این ظرفیت ها استفاده کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با قرائت آیه " لا یکلف الله نفسا الا وسعها " از قرآن کریم گفت: همانگونه که عشق به محرم و امام حسین(ع) در دل مردم است، اگر مردم عزیز بدانند، کمک به نیازمندان نیز کمتر از احیای محرم نیست لذا باید از ظرفیت هیئت ها به ویژه هیئت‌های اندیشه ورز و خیرین برای جمع آوری کمک های مومنانه استفاده شود.

حجت الاسلام نوری با تمجید از تلاشهای امام جمعه و فرماندار شهرستان شیروان افزود: جناب آقای تکمیلی اهل برنامه، دارای فکر تشکیلاتی و همیشه در صحنه هستند و با تشکیل دادن هیئت های اندیشه ورز، نگاه های حکیمانه ای به همه قضایا داشته و سعی کرده اند در مسیر رشد شهرستان شیروان حرکت هایی داشته باشند و همچنین جناب آقای مرآتی جزو فرمانداران موفق در کشور معرفی شده اند که این نشان از خردمندی ایشان را دارد.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این دیدار با بیان تبریک انتصاب حجت الاسلام حاج شیخ رضا نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و اعلام آمادگی و تجدید بیعت با انقلاب اسلامی و ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در سطح استان گفت: شهرستان شیروان با بیشترین آمار شهدا و ایثارگران در سطح استان، با جمعیتی حدود یکصد و شصت هزار نفر، با گویش های ترک، کرمانج، فارس و غیره به عنوان بزرگترین شهرستان پس از مرکز استان، از مردمی خوب، مومن و ولایت مدار برخوردار است که به حق به دارالمصلین منتسب شده است.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: الحمدلله فضای بسیار خوب و همدلی بین همه مسئولین شهرستان حاکم است که خداوند متعال این نعمت را روزی ما کرده و قابل تقدیر است و همچنین مجموعه های اداری، نهادهای دولتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و ... یک دغدغه مشترک خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آن ها را داشته و دارند که با توجه به وسعت و کثرت جمعیت، دارای یک سری مشکلات و معضلاتی است که امیدواریم از ناحیه استان و جنابعالی مرتفع شود.

وی با اشاره به وجود برخی از آسیب های اجتماعی در این شهرستان اظهار کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی باعث نگرانی هایی شده است که حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی را می طلبد که ان شاءالله امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی را در این زمینه رقم بزنیم.

امام جمعه شهرستان شیروان گفت: برای فرهنگ سازی در مباحث اقتصادی و رفتن به سمت کارهای تولیدی، اشتغال، صنعتی شدن و رفع بیکاری اقدامات خوبی آغاز شده و امیدواریم که ان شاءالله با کمک هیئت های مذهبی، نیروهای نخبه، پیشکسوتان، مردم همراه، مساجد و پایگاه ها این کارهای خوب را انجام داد لذا تقاضامندیم که با حضور حضرتعالی، شاهد تقویت نگاه انقلابی و عادلانه مدیریتی در استان باشیم.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در این دیدار گفت: شهرستان شیروان شرایط همراه با آرامش خیلی خوبی را بابت هر کاری دارد و مردم، مسئولین و نخبگان بسیار منسجم و همراهی را داریم و کارها به خوبی پیش می‌رود چرا که همه اعضای یک خانواده هستیم.

امین رضا مرآتی افزود: خدا را شاکریم که در چنین شرایطی زندگی می کنیم که چشم اندازهای روشنی در قسمت های مختلف داریم و در حوزه‌های اقتصادی قدم‌های بزرگی برداشته شده و همچنین در حوزه اشتغال و تولید در جهت کمک به بحث معیشت مردم و کمک به رفع آسیب های اجتماعی، این تحول را به صورت عینی در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار کرد: در شرایط عمومی جامعه، مردم در شهرستان شیروان همراهی خوبی با مسئولین دارند و برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب، موجب سرافرازی ما شده اند.

لازم به یادآوری است که در این دیدار صمیمی، مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره)، جمعی از مسئولین ادارات و نهادها، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، شهردار و شورای اسلامی شهر، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه و... حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار