آیین افتتاحیه طرح مدرسه خوانا در بهارستان یک برگزار شد

بهارستان یک(پانا)- آیین افتتاحیه طرح مدرسه خوانا با حضور مدیران ابتدایی و رابطین طرح، با حضور مدیریت و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه طرح مدرسه خوانا در بهارستان یک برگزار شد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در این جلسه مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با ابراز امیدواری از انجام این طرح گفت: اجرای بهینه این طرح، زمینه ایجاد تحول در نظام آموزشی را بر اساس چرخش‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین فراهم کند.

او خاطرنشان کرد: طرح تحولی مدرسه خوانا، با هدف ارتقای مهارت‌های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت‌های زندگی در تعدادی از مدارس دوره‌ ابتدایی و پیش‌دبستانی استان اجرا می‌شود که جای امیدواری دارد که این طرح به بهترین شکل پیش رود.

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی بهارستان یک با اشاره به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: این طرح در 5 درصد مدارس ابتدایی به صورت آزمایشی برگزار می‌شود تا نقص‌های احتمالی آن ارزیابی شود؛ همچنین جهت اجرای بهینه طرح، خانواده‌ها را به عنوان یکی از مخاطبان و شرکای طرح در نظر گرفته‌اند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته درصدد هستیم در کنار توانمندسازی معلمان و مدیران، خانواده‌ها را هم نسبت به اجرای طرح توانمند سازیم.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس از مدیران حاضر در این طرح تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار