ممنوعیت تردد شبانه، دستور ستاد ملی کرونا بود

تهران (پانا) -معاون استاندار قم اعلام کرد براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت‌های تردد شبانه همچنان در قم پابرجاست.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد شبانه، دستور ستاد ملی کرونا بود

به گزارش ایسنا، بیژن سلیمان پور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت ترددها در قم در وضعیت زرد اظهار کرد: خوشبختانه تلاش های خادمان مردم و همکاری مردم استان باعث شد که امروز در شرایط و وضعیت زرد قرار بگیریم.

وی با ذکر این مطلب که آمار فوتی‌ها و مبتلایان به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش‌یافته است، افزود: البته این مسئله به این معنا نیست که به پایان راه رسیدیم و قطعاً در ادامه راه نیازمند همراهی بیش‌از پیش مردم هستیم که با رعایت پروتکل‌ها ما را به وضعیت مطلوب برسانند.

معاون استاندار اظهار کرد: براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت‌های تردد شبانه همچنان در قم پابرجاست و در آخرین جلسه اعلام شد این ممنوعیت تردد از ساعت 21 شب تا 4 صبح در شهرستان‌های زرد برقرار است.

سلیمان‌پور عنوان کرد: این موضوع در قم نیز موضوعیت دارد و ضمانت اجرایی آن همان اعمال جریمه 200 هزارتومانی برای متخلفین است، در وضعیت فعلی قرار نیست که وقتی شهروندان در قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حماسه آفریدند و وضعیت را به شایسته و مطلوب رساندند به فکر تردد و ایاب و ذهاب باشند.

وی گفت: افرادی هستند که برای کارهای اضطراری تردد می‌کنند که کار اضطراری این‌گونه تعریف می‌شود که انجام آن موجب ضرر و زیان می‌شود و این بسیار محدود است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم افزود: برحسب تصمیمات ملی و استانی تلاش می‌کنیم در سطح حداقلی به افرادی که احساس شود ترددشان ضرورت دارد همکاری می‌کنیم تا مشکلشان رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار