امام جمعه اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

بسیاری از فرهنگیان در دوران کرونا به صورت جهادی و ایثارگرانه عمل می کنند

اهر(پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه اهر با حضور اعضا و با محوریت احیای مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و هدایت کمک های مومنانه به سمت تهیه گوشی هوشمند دانش آموزی برای دانش آموزان محروم تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از فرهنگیان در دوران کرونا به صورت جهادی و ایثارگرانه عمل می کنند

حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در دوران کرونا توسل به مذهب و ائمه معصومین آرامش قلبی را به ارمغان خواهد آورد خاطر نشان کرد: شهید فخری زاده از دانشمندان مومن و متدین و گمنام و برجسته علمی کشور بود که توسط دشمنان انقلاب به شهادت رسید.
حاجی زاده در ادامه با بیان اینکه در جریان ۹ دی، انقلاب نفس تازه ای گرفت و آذربایجان نیز در این یوم الله از اولین ها بود افزود: تبیین اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان از ضروریات است.
وی وظیفه نهضت سواد آموزی را مبارزه در خط مقدم مبارزه با جهل و بی سوادی دانسته و خاطرنشان کرد که باید با تمامی قوا و برنامه ریزی در آینده، بی سوادی را منقرض کنیم.
امام جمعه اهر حفظ ارتباط تنگاتنگ با خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را جهت احیای فعالیت های مجمع خیرین مورد نیاز دانست و ادامه داد: در بحث زمین های اوقافی باید به هدف واقف توجه جدی شود.
حاجی زاده در پایان اظهار کرد: بسیاری از فرهنگیان در دوران کرونا واقعا به صورت جهادی و ایثارگرانه عمل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار