تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی

تهران (پانا) - یک تهیه کننده سینما از تبعات مثبت و منفی افزایش تولید آثار در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساسان سالور تهیه کننده سینما، درباره تبعات مثبت و منفی افزایش تولیدات در شبکه نمایش خانگی به گفت: معیشت عده‌ای از اهالی سینما در شرایط سخت کرونایی که تولیدات سینمایی کم شده است، با حضور در پروژه‌های نمایش خانگی تا حدی تامین می‌شود.

وی افزود: در مقابل نکات مثبت، نکات منفی هم در زمینه افزایش تولیدات شبکه خانگی وجود دارد؛ یکی از بزرگترین ضرر‌های تولیدات نمایش خانگی، افزایش بی رویه دستمزد بازیگران است. این روزها راضی کردن بازیگران برای حضور در آثار سینمایی سخت شده است.

این تهیه کننده ادامه داد: مسئله بعدی اینکه اکثر بازیگران چند ماه درگیر شبکه نمایش می‌شوند و عملا دست کارگردان و تهیه کننده سینما برای انتخاب بازیگران تا حدی بسته می‌شود. از آنجایی که تعداد هنرپیشگان به شدت محدود است و طی این سال‌ها به ندرت شاهد ورود بازیگران جدید بودیم، پس این نیز مشکلی بر مشکلات می‌افزاید.

سالور در پایان عنوان کرد: با بالا رفتن هزینه تولید فیلم‌ها به واسطه پررنگ شدن تولیدات در شبکه نمایش خانگی و هزینه‌های بالا، ساخت فیلم‌های فرهنگی و کم هزینه سینما دچار مشکل می‌شود. منظور آثاریست که افتخارات داخلی و بین المللی فراوانی برای سینمای کشور به همراه داشتند. تهیه کننده این نوع فیلم‌ها دیگر توان جمع آوری گروه تولید و بازیگران را ندارند و در نتیجه حضور آن‌ها در سینما به مرور کم رنگ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار