درخشش دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر درجشنواره مهتاب درنور

اسلامشهر (پانا) - جشنواره مهتاب درنوربا هدف ارتقاء بینش و حساسیت و هوشمندی نسبت به موضوع عفاف و حجاب ،کاملا به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر درجشنواره مهتاب درنور

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر هدف از برگزاری جشنواره مهتاب در نوررا به تاسی از وزارت آموزش و پرورش، تعمیق شناخت و باور‌ها نسبت به عفاف و حجاب، ارتقاء بینش و حساسیت و هوشمندی نسبت به موضوع عفاف و حجاب در وزارت آموزش‌وپرورش و معرفی الگو‌های برتر در حوزه عفاف و حجاب دانش‌آموزی دانست.

او افزود: این جشنواره در بخش فرهنگیان در رشته های، مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی از کتاب جواهرانه انتشارات تلاوت آرامش و همچنین ارسال تجربیات موفق و ایده‌های نو و خلاقانه از تبلیغ و ترویج حجاب و سبک زندگی عفیفانه برگزار شد.

بنار تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی نیز در دوره ابتدایی و در رشته‌های نقاشی، قصه‌گویی با موضوع حجاب و عفاف و کتاب‌خوانی در دوره ابتدایی از کتاب لینالونا، متوسطه اول از کتاب، نرگس و متوسطه دوم کتاب فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند در نظر گرفته شده بود که در پایان این رقابت دانش‌آموزان بهاره علوی و محدثه مهدوی در رشته عکاسی و زهرا اسداللهی در رشته پادکست از شهرستان اسلامشهر به عنوان نفرات برگزیده در این جشنواره معرفی شدند.

او گفت: جشنواره مهتاب درنور کاملا به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: به علت ماهیت فرهنگی بودن جشنواره فرهنگی هنری مهتاب در نور اعلام نتایج به صورت برگزیده بود و به جهت جلوگیری از رقابت غیر ضروری رتبه مد نظر نیست و همه برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه یکسان دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار